سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث جایگاه ویژه جنگ شادی در بوستان ولایت

مدیر قلعه شادی بوستان ولایت، از احداث جایگاه ویژه جنگ شادی در این بوستان خبر داد.

علیرضا خادمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: جایگاه ویژه جنگ شادی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در قلعه شادی بوستان ولایت احداث و افتتاح می شود.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این جایگاه با ظرفیت 700 نفر و مساحت هزار متر مربع در قلعه شادی جنب درب ورودی شماره 2 بوستان ولایت همزمان با ایام ماه مبارک رمضان آماده بهره برداری خواهد شد.
 
خادمی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: ویژه برنامه های جشن رمضان و ایام تابستان از ساعت 8 تا 10 شب ویژه عموم شهروندان با اجرای نمایش های طنز، اکروبات، موزیکال نمایش ویژه کودکان، حرکات نمایشی، کنسرت، جنگ شادی، تقلید صدا، مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز در جایگاه ویژه جنگ شادی برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: در صورت استقبال شهروندان ویژه برنامه های جایگاه جنگ شادی در دو سانس 8 تا 10 شب، 10 تا 12 شب روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته به صورت برنامه هفتگی طی سال 92 و سال های آتی برگزار خواهد شد.
 
خادمی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری همایش های اختصاصی شهروندان و مراکز دولتی در جایگاه ویژه جنگ شادی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی در پایان با اشاره به نحوه ی ارائه خدمات این طرح افزود: شهروندان برای استفاده از ارائه خدمات ویژه پایگاه جنگ شادی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55022816 تماس حاصل نمایند./ز
 

برچسب ها: احداث ، جایگاه ، ولایت ، بوستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.