سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پايان سال محقق مي شود؛

ورود 19 اتوبوس با سوخت پاک به پايتخت / معلولان هم مي توانند استفاده کنند

مديرعامل شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه، اعلام کرد: تا پايان سال جاري، 19 دستگاه متروباس هيبريدي وارد ناوگان حمل و نقل عمومي مي شوند.

پيمان سنندجي در گفتگو با خبرنگار اجتاعي باشگاه خبرنگاران، در خصوص متروباس ها، گفت: بعضي از کشورها براي داشتن هوايي پاک، حفظ محيط زيست براي ناوگان حمل و نقل عمومي از اتوبوس هاي برقي استفاده مي کنند، اما در ايران به دليل اينکه نتوانستيم در زمينه اتوبوس هاي برقي اقداماتي انجام دهيم، تصميم گرفتيم اتوبوس هاي سه کابين با سوخت پاک را خريداري کنيم.
وي با تاکيد بر اينکه يک دستگاه از اين اتوبوس هاي سه کابين هم اکنون در خط 2 بي آر تي پايانه آزادي_ پايانه خاوران مشغول فعاليت است، اذعان داشت: ظرفيت اين اتوبوس ها 187 نفر است و با ورود آن ها به ناوگان حمل و نقل عمومي، مسافران ديگر دغدغه کمبود اتوبوس را نخواهند داشت.
مديرعامل شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه، يادآور شد: اين متروباس ها توليد کارخانجات داخلي کشور است که تا پايان سال، 19 دستگاه از اين متروباس ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومي مي شوند.
وي خاطرنشان کرد:اين متروباس ها مجهز به بالابر مي باشند که معلولان و جانبازان و همين طور افراد با چرخ و کالسکه نيز مي توانند به راحتي سوار اين اتوبوس ها شوند./ل
برچسب ها: سنندجی ، متروباس ، هیبریدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.