سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تلاش براي جلوه دادن خود بعنوان يک صلح جو؛

پيام تبريک اوباما به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان

"باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا با انتشار پيامي در صفحه شخصي خود در يکي از شبکه هاي اجتماعي آغاز ماه مبارک رمضان را به مسلمانان آمريکا و سرتاسر جهان تبريک گفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فايننشال اکسپرس، رييس جمهور آمريکا در اين پيام تبريک اظهار داشته که بهترين ها را براي مسلمانان جهان آرزومند است و در اين باره افزوده است "اميدوارم مسلمانان آمريکا و مسلمانان سرتاسر جهان ماهي سرشار از شادي و صلح در کنار اعضاي خانواده شان داشته باشند." 

در ادامه اين پيام آمده است: "رمضان، تعهد به صلح و عدالت به همنوعان است. این تعهد بسیار قوی تر از اختلافاتی است که اغلب اوقات ما را از يکدیگر جدا می‌کند.

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به درگیری‌های مصر و خاورمیانه افزود: رمضان به ما یادآوری می‌کند که آزادی و کرامت حقوقي انکار ناپذير براي تمامی بشریت است.

وي تصریح کرد: ما این ارزش‌های جهانی را در زمانی منعکس می‌کنیم که بسیاری از شهروندان سراسر خاورمیانه و آفریقای شمالی(منا) برای این حقوق اساسی تلاش می‌کنند.

اوباما ادامه داد: آمریکا در کنار افرادي می‌ایستد که تلاش می‌کنند تا جهانی بسازند که در آن تمامی افراد بتوانند آینده خود را رقم بزنند و آزادانه، اعتقادات خود را بدون خشونت بیان کنند.


برچسب ها: اوباما ، تبریک ، ماه ، مبارک ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.