سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مشکل مالی در حوزه ارتباط با شهرداری داشتم

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت : شرایط کار من با شهرداری در حوزه برپایی گالری ها مانند یک پیمانکار بود آنها برای من ویژگی خاصی قائل نبودند من در این زمینه مشکلات مالی هم داشتم به طوری که مدت زیادی از آخرین قرار دادم با شهرداری می گذرد ولی نتوانستم این مشکل را برطرف کنم .

لاله اسکندری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد همکاری هنرمندان با شهرداری گفت: در سال شهرداری منطقه پنج ارتباط برقرار کردم تا بتوانم گالری نقاشی را برپا کنم و توانستم این گالری را خوب برگزار کنم و آنها هم با روی باز از این حرکت من به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون با ورود به حوزه تجسمی استقبال کردند.

وی با اشاره به تاثیرات شهرت بازیگران سینما در این نوع همکاری تصریح کرد:در طول این چند سال که با شهرداری فعالیت داشته ام نگاهی که بازیگران از اسم و رسمی که در سینما و تلویزیون بدست آورده اند که چون بازیگر هستند از اعتبارشان سوء استفاده می کنند فضای بدی را حاکم کرده بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: این مطرح بودن اجازه می دهد که وارد دیگر عرصه های هنری شوند و جای دیگری را بگیرند گاهی هم کیفیت آثارشان در سطح بالا نیست و این باعث شده تا نگاه دوستان نسبت به این قضیه برگردد و شاهد اتفاقات بدی در این زمینه باشیم.
اسکندری با تاکید بر مشکلاتی که با شهرداری داشته ابراز کرد: شرایط کار من با شهرداری در حوزه برپایی گالری ها مانند یک پیمانکار بود آنها برای من ویژگی خاصی قائل نبودند من در این زمینه مشکلات مالی هم داشتم به طوری که مدت زیادی از آخرین قرار دادم با شهرداری می گذرد ولی نتوانستم این مشکل را برطرف کنم .

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در خاتمه اظهار داشت: تنها حاصل همکاری من با شهرداری در ارائه آثارم این بود که اسمم در زیر آثارم در شهر حک شده بود که این امر با بی توجهی دوستان هم همراه نبود./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.