سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رسانه ملی روحیه شهادت طلبی دارد

کارشناس مذهبی کشورمان گفت : سالهاست که از دفاع مقدس و آن رشادت های ارزشمند رزمندگان انقلاب اسلامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل گذشته است ولی هنوز در بدنه رسانه ملی روحیه رشادت دلاوری و شهادت طلبی دیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :تلویزیون ایران از طیف گسترده مخاطب برخوردار است و با برخورداری از ساختاری فراگیر به طور مستقیم در دسترس مردم و مخاطبین قرار داردبا این وجود فعالیت های رسانه ملی به لحاظ اهمیت در درجه بالایی قرار گرفته است .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به روحیه شهادت طلبی در رسانه ملی تصریح کرد :سالهاست که از دفاع مقدس و آن رشادت های ارزشمند رزمندگان انقلاب اسلامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل گذشته است ولی هنوز در بدنه رسانه ملی روحیه رشادت دلاوری و شهادت طلبی دیده می شود.

کارشناس مذهبی کشورمان با تاکید بر حرکت فعالیت های رسانه ملی در مسیر اهداف نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد :وقتی فعالیت های رسانه ملی را از اضلاع مختلف با نگاهی متفاوت مورد بررسی و کارشناسی قرار می دهیم می بینیم که همه اقدامات در تلویزیون در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی حرکت کرده است و فعالیتی خارج از این چارچوب دیده نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی در خاتمه اظهار داشت :روایت تاریخ در رسانه ملی از اهمین زیادی برخوردار است زیرا هر موضوعی که بیان می شود به سرعت در اذهان مردم جای ماندگاری به خود می گیرد و روایت تاریخ در تلویزیون ملی ما از ساختاری انقلابی برخوردار است./س


برچسب ها: رسانه ملی ، شهادت ، جبهه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.