سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تعداد المان ها نقش تعیین کننده در مبلمان شهری ندارد

هنرمند هنر های تجسمی کشورمان گفت: در حوزه مبلمان شهری ضروتی ندارد که از تعداد زیادی مجسمه یا المان استفاده کرد بلکه تعداد نقشی تعیین کننده در برخورداری از مبلمان شهری خوب نداردزیرا اگر هم تعداد آنها محدود باشد نوع چیدمان آنها مهم است.

فرزین اسکندری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مبلمان شهری در شهرستان پردیس گفت :مبلمان شهری در کلان شهر ها و همه شهرستانهای کشور باید طبق اصول و قواعد خاصی انجام شود و در صورتی که از این مسیر مشخص خارج شود برای زیبایی شهر از پیامدهای منفی برخوردار خواهد بود .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اهمیت مقوله مبلمان شهری در شهرستان پردیس تصریح کرد :شهر ستانهایی مانند پردیس که حلقه وصل پایتخت با شهر های شمالی کشور به حساب می آید باید از مبلمان شهری خاصی برخوردار باشند تا در بازدید مسافرین از این منطقه بتوان به مسئولان شهری آن در این رابطه نمره قبولی داد.

هنرمند هنر های تجسمی کشورمان در مورد نوع چیدمان مجسمه ها در قالب مبلمان شهری در شهر هایی مانند پردیسبیان کرد:در حوزه مبلمان شهری ضروتی ندارد که از تعداد زیادی مجسمه یا المان استفاده کرد بلکه تعداد نقشی تعیین کننده در برخورداری از مبلمان شهری خوب نداردزیرا اگر هم تعداد آنها محدود باشد نوع چیدمان آنها مهم است.

اسکندری در خاتمه اظهار داشت :آلودگی تصویری در شهرستانه به فقر مهندسی گرافیک شهری برمی گردد تا زمانی که این نقص برطرف نشود ما شاهد این بی نظمی ها در حوزه مبلمان و زیباسازی شهر ها خواهیم بود ./س


برچسب ها: المان ، مبلمان ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.