سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی معابر منطقه 7 پایتخت

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح های اصلاح هندسی در سطح معابر این منطقه خبر داد.

کامران اخباری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح باعث ایمن سازی و ارتقاء سطح کیفی خیابان ها می شود، هدف از اجرای این طرح هندسی را روان سازی ترافیک خیابان ها وکاهش تصادفات عنوان کرد.
وی افزود: مهمترین این طرح ها در تقاطع خیابان بهار شیراز به خیابان سهروردی، تقاطع خیابان عشقیار به خیابان نسترن، تقاطع خیابان نقدی به خیابان مفتح، تقاطع خیابان نقدی به خیابان علی اکبری و تقاطع سبلان به بزرگراه امام علی (ع) اجرا خواهد شد.
اخباری با اشاره به اینکه افزایش ضریب ایمنی وکاهش حوادث اجرای برخی از پروژه های ترافیکی ضرورت توسعه شهری است تصریح کرد: با توجه به اینکه در زمان اجرای این پروژه ها نیاز است از مسیرهای جایگزین استفاده شود از شهروندان درخواست می کنم تا با شکیبایی ومساعدت لازم شهرداری را تا پایان اجرای این پروژه همراهی کنند.
وی نقش اصلاحات هندسی در روان سازی ترافیک شهری را یاد آور شد و عنوان کرد: اصلاحات ایجاد شده با تکیه بر اقدامات کارشناسی و به منظور کاهش حجم ترافیک، کاهش زمان تأخیر و افزایش ایمنی در سطح منطقه انجام شده است.
همچنین اصلاحات هندسی با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی نسبت به تمرکز جمعیتی در سطح منطقه انجام می شود.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه این طرح از اواخر تیرماه آغاز می شود عنوان کرد: این طرح علاوه بر تأمین حداکثری رضایت شهروندان، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی سطح منطقه با توجه به آمار بالای عبور و مرور وسایل نقلیه دارد./ف
برچسب ها: ایمن ، معابر ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.