سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولادي: با نفت تهران دنبال سهميه آسيا هستم

مهاجم تيم فوتبال نفت تهران گفت: خوشحالم که به نفت تهران پيوسته و با اين تيم دنبال سهميه آسيا در فصل جديد هستم.

مهرداد اولادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دوست داشتم امسال در تيمي بدون حاشيه بازي کنم، تيمي که آرامش داشت باشم و همه چيز سرجاي خودش باشد. در بين تيم‌هايي که در تهران بودند، نفت تهران را انخاب کردم و خوشحالم که به اين تيم پيوستم. انشاالله بتوانيم امسلا با نفت تهران سهميه آسيا را بگيريم با حداقل جزو 5 تيم اول باشيم.

مهاجم نفت تهران افزود: نفت تهران در 6 فصل گذشته عملکرد بسيار خوبي داشت و توانست با تيم‌هاي بزرگ رقابت کند و هر 6 فصل در يک قدمي کسب سهيمه آسيا بود و در روز آخر نتوانست آسيايي شود اما اميدوارم امسال بتوانيم بهتر نتيجه بگيريم و سهميه و سهميه آسيا را کسب کنيم چون باشگاه اهداف بزرگي دارد و بايد تمام تلاش‌مان را بکنيم تا به اين اهداف برسيم.

وي ادامه داد: آقاي گل محمدي مرا مي‌خواستند و با من صحبت کردند. اشان نظرشان در مورد من کاملا مثبت بود و دوست داشتم با آقاي گل محمدي کار کنم. زماني که ايشان بازي مي‌کرد، در پرسپوليس بزرگ تر ما بودند و آن زمان ما جوانتر بوديم و از تجربيات ايشان استفاده مي‌کرديم. اميدوارم الان هم بتوانيم از تجربيات آقاي گل محمدي استفاده کنيم و همراه با ايشان نتايج خوبي در فصل جديد بگيريم.

وي در مورد هدفش در فصل جديد گفت: اولين هدفم حضور در جام جهاني است، نه تنها من بلکه همه بازيکنان در فصل جديد با انگيزه حضور در جام جهاني بازي خواهند کرد. انشاالله بتوانم با تمرينات خوبي که در نفت تهران انجام مي‌دهم، بدنم را در بهترين فرم ممکن قرار دهم تا ببينيم خدا چه مي‌خواهد. براي فصل جديد انگيزه‌هاي بسيار زيادي دارم و تلاش مي‌کنم بهترين عملکرد ممکن را داشته باشم تادر جام جهاني حضور داشته باشم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا نفت تهران پتانسيل آسيايي شدن را دارد يا نه، گفت: نفت تهران در اين چند ساله هميشه جزو 5 تيم بالاي جدول بوده است. فکر مي‌کنم با بازيکناني که امسال نفت تهران جذب کرده، بتواند سهميه آسيا را بگيرد. البته با توجه به حضور تيم‌هاي خوبي که در ليگ برتر داريم، کسب سهميه آسيا سخت است اما دور از دسترس نيست. بايد تلاش بسيار زيادي داشته باشيم تا بتوانيم به سهميه آسيا در فصل جديد برسيم.

وي ادامه داد: نفت تهران اهداف بزرگي دارد و دوست دارم به اين تيم کمک کنم. دنبال آقاي گلي در فصل جديد هستم، من فصل قبل در ملوان کميته گل زدم چون مهاجم نبودم و مدام در کناره‌هاي زمين بازي مي‌کردم اما اگر مهاجم باشم، هم مي‌توانم به نفت تهران در گلزني و کسب نتايج خوب کمک کنم و هم آقاي گل ليگ شوم.

اولادي در پايان گفت: هميشه در تيم‌هاي پرطرفدار مثل پرسپوليس و ملوان بازي کرده‌ام اما نفت تهران هوادار آنچناني ندارد و اين مساله شايد يک مقدار کار را برايم سخت کند اما من در فصل جديد به آرامش نياز دارم چون امسال سال جام جهاني است و بايد تمرکز کنم تا بهترين شرايط را داشته باشم./مح
برچسب ها: اولادی ، فوتبال ، نفت ، تهران ، سهمیه ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.