سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهيزات سرگرمي كودك و نوجوان

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهيزات سرگرمي، تفريحي و كمك‌آموزشي كودك و نوجوان در نمایشگاه بین المللی اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهيزات سرگرمي، تفريحي و كمك‌آموزشي كودك و نوجوان از 12 تیرماه سالجاری  در نمایشگاه بین المللی اصفهان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با هدف ارائه آخرين تجهيزات و خدمات داخلي و خارجي در زمينه لوازم مصرفي كودك و نوجوان،  معرفي آخرين تجهيزات، تكنولوژي و لوازم شهربازي و پارك ها برپا شده است.

 فراهم كردن فرصتي مناسب براي معرفي آخرين دستاوردها و محصولات بازي و سرگرمي براي سنين 3 تا 18 سال، ارائه آخرين تجهيزات و اقلام مربوط به دكوراسيون و لوازم اتاق كودك و نوجوان، حضور برترين ناشران و ارائه دهندگان محصولات فرهنگي، آموزشي و كمك آموزشي در حوزه كودك و نوجوان از طريق مشاركت درپانزدهمين نمايشگاه تخصصي لوازم و تجهيزات كمك آموزشي، سرگرمي و تفريحي كودك و نوجوان فراهم شده است.

مخاطبين اين نمايشگاه كليه واردكنندگان و توليدكنندگان اسباب بازي و وسايل سرگرمي كودك و نوجوان- توليد و واردكنندگان صنايع، تجهيزات و دستگاه هاي شهربازي، دكوراسيون، تجهيزات و لوازم مصرفي و ديگر محصولات وابسته به كودك و نوجوان- ناشرين و توليدكنندگان وسايل آموزشي و كمك آموزشي و در نهايت سرمايه گذاران حقيقي و حقوقي فعال و علاقه مند در زمينه فضاهاي تفريحي و شهربازي ها مي باشند.

این نمایشگاه امروز به کار خود پایان خواهد داد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.