سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار البرز خبر داد:

دفتر جمع‌آوری اموال تملیکی استان البرز راه‌اندازی می‌شود

استاندار البرز از راه‌اندازی دفتر جمع‌آوری اموال تملیکی در این استان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این دفتر از جمله ضرورت‌های استان است که طی سال‌های گذشته مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، اصغر عربیان افزود: با راه‌اندازی این دفتر می‌توان علاوه بر انتظام بخشی به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای تجمیع کشف کالاهای قاچاق در سطح استان، انگیزه لازم را در میان ماموران نیروی انتظامی افزایش داد.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند عزم و اراده ملی هستیم، خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه دشمنان نظام و انقلاب در مقوله قاچاق کالا و ارز هدف قرار دادن تولید ملی و تاکید بر رویکرد فرهنگی آنان است که باید با برنامه‌ریزی مناسب از سوی مسئولان و همچنین ایجاد عزم و اراده ملی در رابطه با مصرف کالاهای ایرانی به سمتی حرکت کنیم که حمایت از تولید ملی عملیاتی شود.

*حمایت از تولید ملی بدون مشارکت مردم معنا ندارد

استاندار البرز حمایت از تولید ملی را مهمترین برنامه اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: حمایت از تولید ملی بدون مشارکت مردم که علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان نقش بسیار مهمی در اشتغال پایدار و ایجاد اشتغال جدید دارد، معنا نخواهد داشت.

وی یادآور شد: تلاش در راستای فرهنگ سازی به منظور استفاده از تولیدات داخلی که می‌تواند زمینه ساز تحولات چشمگیر اقتصادی در کشور است، مهمترین برنامه‌ای است که باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد تا در سایه وفاق ملی به شکوفایی اقتصادی دست یابیم.
برچسب ها: البرز ، استانداری ، تملیکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.