سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میانگین مصرف بنزین کشور به مرز ٧٢ میلیون لیتر در روز رسید

میانگین مصرف بنزین کشور در هفته دوم تیرماه و با افزايش موج سفرهاي تابستانی به ٧٢ میلیون لیتر در روز رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به ١٤ تیر امسال به ٥٠٤ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر رسید.
 
بیشترین مصرف بنزین کشور دراین بازه زمانی با ٧٨ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر به روز پنج شنبه (١٣ تیر) و کمترین میزان مصرف آن با ٦٦ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر به روز جمعه (١٤ تیر) مربوط می شود.
 
*** مصرف ٧٤ میلیون لیتر بنزین در تهران
 
بر پایه این گزارش مجموع مصرف بنزین در تهران نیز در بازه زمانی هشتم تا ١٤ تیر ٧٤میلیون لیتر اعلام شده است که از متوسط مصرف روزانه ١٠ میلیون و ٥٧٠ هزار لیتر در این دوره زمانی حکایت دارد.
 
بیشترین مقدار بنزین مصرف شده در تهران به ١٣ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر به روز دوشنبه ( ١٣ تیر) و کمترین میزان مصرف این فرآورده نیز با ١١ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر به روزهای دوشنبه و جمعه (١٠تیر) اختصاص دارد.
 
*** ثبت مصرف بنزدیک به ٢١ میلیون لیتر بنزین سوپر
 
مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در هفته منتهی به ١٤ تیرماه با میانگین روزانه دو میلیون و ٩٨٠ هزار لیتر به ٢٠ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر رسید که بیشترین میزان مصرف آن با سه میلیون ٥٠٠ هزار لیتر به روز پنج شنبه (١٣تیر) اختصاص دارد.
 
*** مصرف بیش از ٨٠٤ میلیون لیتر گازوییل در کشور
 
در گزارش رسمی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مصرف نفت و گاز (گازوییل) در هفته دوم تیرماه امسال با متوسط نزدیک به ١١٥ میلیون لیتر به ٨٠٤ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر رسید.
 
در این گزارش بیشترین مصرف این فرآورده با ١٤٦ میلیون لیتر به روز چهارشنبه (١٢ تیر) و کمترین میزان مصرف ان نیز با ٩٤ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر به روز جمعه (١٤ تیر) مربوط می شود.
 
 
 *** مصرف بیش از ٣٤ میلیون لیتر نفت سفید

بنابر گزارش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در هفته دوم تیرماه امسال،مصرف نفت سفید کشور با میانگین نزدیک به پنج چهار میلیون لیتر در روز به ٣٤ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر رسید.

بر پایه آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مجموع مصرف نفت کوره کشور نیز در هفته منتهی به ١٤ تیر امسال،٣٥١ میلیون و یکصد هزار لیتر بوده است که از مصرف میانگین روزانه ٥٠ میلیون لیتر این فرآورده حکایت دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: میانگین ، مصرف ، بنزین ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.