سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو جبهه نجات ملي: با قاتلان و فتنه‌گران مصالحه نخواهيم کرد

يکي از اعضاي جبهه نجات مصر گفت با احزاب و گروههاي مشوق قتل و فتنه گري و طرفدار دخالت دين در سياست آشتي و سازش نخواهيم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اسکاي نيوز عربي، "کريمه الحفناوي" از رهبران جبهه نجات مصر در مصاحبه با اين شبکه گفت: با کسانيکه مردم را مي کشند و دين را در سياست دخالت مي دهند نمي توان آشتي و سازش کرد.

"کريمه الحفناوي" گفت: ما هيچکس را به حاشيه نمي رانيم ولي نمي توان وجود احزابي را که مبتني بر ايده هاي ديني يا فرقه اي هستند يا به فتنه گري و کشتار تشويق مي کنند يا گروههاي شبه نظامي دارند پذيرفت. يعني آشتي با کسانيکه دست به کشتار مي زنند، امنيت را به خطر مي اندازند و دين را وارد سياست مي کنند امکانپذير نيست. ما از هر حزب سياسي استقبال مي کنيم ولي لازم است اين را تذکر بدهيم که حزبي که مبتني بر فتنه گري، تحريک مردم و کشتار باشد مطلوب و قابل پذيرش نيست. من از اخوان المسلمين و سلفي ها سخن مي گويم. نه مسئله به حاشيه راندن و نه آشتي مطرح است. آشتي با کساني ممکن است که دست به کشتار نمي زنند يعني اخواني ها، جهاديهاي تروريست در سيناء و حزب سازندگي و توسعه همگي اينها به فتنه گري و آدم کشي تشويق مي کنند.




برچسب ها: نجات ملی ، قاتلان ، مصر ، آشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.