سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور سابق پنتاگون:

منافقین فرقه‌ای دغل‌باز و چندش‌آور/ حذف منافقین از لیست گروه‌های تروریستی آنها را دموکراتیک نمی‌کند

مشاور سابق پنتاگون و محقق موسس «امریکن اینترپرایز» ، گروهک تروريستي منافقین را یک فرقه دغل‌باز و چندش‌آور خواند و گفت: حذف گروهک تروریستی منافقین از لیست گروه‌های تروریستی آنها را به گروهی دموکرات تبدیل نمی‌کند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، «مایکل روبین» در مقاله‌ای که روز گذشته در مجله آمریکایی «کامنتری» منتشر شد، از تجربه حضورش در ایران در دهه ۹۰ میلادی و صحبت با عامه مردم نوشت.

وی در این مقاله می‌نویسد: بیزاری از سازمان مجاهدین خلق (گروهک تروريستي منافقین) تنها موضوعی بود که مردم ایران درباره آن اتفاق نظر داشتند.

اقدامات تروریستی این گروه که منجر به کشته شدن نه تنها مسئولین نظام، بلکه شهروندان معمولی شد، علاوه بر پذیرفتن کمک و سرپناه از "صدام حسین" (دیکتاتور سابق عراق) پس از حمله عراق به ایران، این گروه را از چشم مردمی که ادعا می‌کند نماینده آنهاست انداخت.

وی که ۲ سال در پنتاگون به عنوان مشاور در امور ایران و عراق فعالیت کرده، در ادامه مقاله خود با اشاره به حذف گروهک تروریستی منافقین از لیست گروه‌های تروریستی پس از خرید حمایت‌های مسئولین آمریکایی توسط این گروهک ادامه داد که این عمل از آنها یک گروه دموکراتیک نمی‌سازد.

روبین همچنین به روایت دانشجوی قرقیز از حضور در تجمع منافقین در ویلپنت اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد که روسای این گروه، حال باید علاوه بر پولی که به سخنرانان می‌پردازند تا در تجمع‌هایشان به مدح آنان بپردازند به مخاطبین‌شان هم پول بدهند.

وی افزود: مجاهدین خلق نه تنها یک فرقه چندش‌آور است که حاضر است برای جلب حمایت، بدون در نظر گرفتن سابقه‌اش هر چیزی بگوید، بلکه یک پوسته تو خالیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.