سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تصويب هیئت وزیران صورت گرفت

واگذاری جابجایی وظائف بین دستگاه‌های اجرايی به معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور

هیئت وزیران به استناد اصل 127 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد؛ اختیار دولت موضوع بند (ب) ماده(85) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور تفویض می‌شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ با تصویب هیئت وزیران، جا به جایی وظائف بین دستگاه‌های اجرائی و تغییر در تقسیمات کشوری بر اساس پیشنهاد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور صورت می گیرد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، هیئت وزیران به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد؛ اختیار دولت موضوع بند (ب) ماده(85) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت-مصوب 1380- به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تفویض می شود.

همچنین تصمیم نماینده ویژه مذکور در چارچوب اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در حکم تصمیم رئیس جمهور و هیئت وزیران بوده و لازم الاجراست.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

بند (ب) ماده(85) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت

ب - به دولت اجازه داده می شود متناسب با تغییر تشکیلات، جا به جایی وظائف بین دستگاه های اجرائی و تغییر در تقسیمات کشوری براساس پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور(معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی)، اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای مصوب را تغییر دهد.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.