سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی بیلیارد :

نور و دمای سالن بازی های آسیایی بسیار بالا بود

کامران شهلا گفت: سالن بازی های آسیا یا داخل سالن مشکلات زیادی داشت که از آن جمله می توان به نور غیر استاندارد و دمای بالا اشاره کرد.

سرمربی تیم ملی بیلیارد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: نتوانستیم در بازی های داخل سالن آسیا آن طور که باید نتیجه بگیریم خیلی از بازیکنان بازی خودشان را نکردند.

وی ادامه داد:  سطح مسابقات بسیار بالا بود و حریفان ما بسیار قدرتمند بودند در واقع همه کشورهای آسیایی بهترین های خود را راهی این رقابتها کرده بودند.

وی ادامه داد: میزبانی کره ای ها در مجموع خوب بود اما اشکالاتی در سالن برگزاری مسابقات دیده می شود به عنوان مثال نور سالن بسیار بالا بود و با استاندارد های جهانی تفاوت زیادی داشت .

وی افزود: دمای سالن هم از 25-26 درجه نیز بالاتر رفته بود که ما درخواست کردیم دما را پایین تربیاورند.

 شهلا تصریح کرد: جناب وزیر نیز در حین مسابقه در سالن ما حضور داشت که کم سابقه بود و همین انگیزه ای برای ما بود افشار زاده دبیر کمیته ملی المپیک نیز در فینال سرخوش در کنار تیم بود .

وی بیان داشت:  سرخوش بد شانسی آورد و باید در فینال ، مدال طلا می گرفت.

وی افزود: سطح بولینگ و بیلیارد در کشور ما بسیار بالاست اما متاسفانه پوشش خبری کم است ما بهترین سالن ها و امکانات را داریم و شاید دلایلی هم چون آب و هوا ، تغذیه، استرس و غرور باعث شد تا در این رقابتها
آن طور که باید نتیجه نگیریم اما این رشته توان و پتانسیل بالایی برای درخشش دارد و امید داریم که بتوانیم در آینده شاهد درخشش ورزشکارانمان در میادین بین الملللی باشیم./آق

برچسب ها: سالن ، بازی های ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.