سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

گمرک اصلاندوز بازگشایی می شود

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان از گشایش دوباره گمرک بخش اصلاندوز از توابع پارس آباد در آینده نزدیک خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محسن پاک آیین در جلسه بررسی مشکلات و موانع بازگشایی این گمرک در اصلاندوز افزود: امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای از سرگیری فعالیت گمرک اصلاندوز آماده است و برای تحقق این مهم مشکل جدی وجود ندارد.

وی با بیان این که جمهوری آذربایجان از گشایش مجدد این گمرک استقبال می کند گفت:بازگشایی این گمرک همچنین موجب بهبود وضع معیشتی و افزایش درآمد مرزنشینان دو طرف خواهد شد.

وی با اشاره به اشتراکات عمیق فرهنگی، دینی و تاریخی میان دو کشور ایران و آذربایجان اظهار کرد: روابط و سطح مناسبات دو کشور در بسیاری از زمینه ها رو به رشد و گسترش است و بدون شک از سرگیری فعالیت گمرک اصلاندوز به توسعه هرچه بیشتر روابط کمک خواهد کرد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از پیگیری ، مکاتبه و مذاکرات خود برای بازگشایی گمرک اصلاندوز با مسوولان ذیربط از جمله سفیر ایران در باکو خبر داد.

حجت الاسلام حبیب برومند افزود: این تلاش ها و پیگیری ها ثمر بخش بوده و یکی از خواسته ها و مطالبات اساسی مردم مرزنشین اصلاندوز محقق می شود.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های منطقه مرزی اصلاندوز گفت: بازگشایی این گمرک نه تنها این بخش مرزی بلکه کل استان اردبیل را با رونق و جهش اقتصادی رو به رو خواهد کرد/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.