سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ مومنی در دیدار با آیت‌الله سبحانی؛

کشته شدن 19 هزار نفر در تصادفات رانندگی برای کشور مناسب نیست

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با تاکید بر اینکه کشته شدن سالانه 19 هزار نفر در تصادفات رانندگی برای کشور ما مناسب نیست تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت پلیس فرهنگ‌سازی برای کاهش تصادفات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اسکندر مومنی روز گذشته در دیدار با آیت‌الله سبحانی که در موسسه امام صادق(ع) برگزار شد، اظهار کرد: سالانه یک میلیون و 70 هزار نفر در سراسر جهان کشته می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در کشور ما بالاترین میزان کشته‌ها در تصادفات رانندگی به سال 84 و 85 باز می‌گردد تصریح کرد: در این دوسال تقریبا 28 هزار نفر در اثر تصادفات رانندگی متاسفانه جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته میزان کشته‌ها به 19 هزار نفر در سال رسیده است، خاطرنشان کرد: این آمار نشان دهنده کاهش قابل توجه تعداد کشته‌ها در سال است.

مومنی با تاکید بر اینکه در سال 84 تعداد خودروها شش میلیون بود، اضافه کرد: امروز تعداد خودروها در کشور به 16 میلیون دستگاه رسیده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با وجود افزایش خودرو و تعداد سفر‌ها از تعداد کشته‌های تصادفات رانندگی کاسته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به اینکه شاهد هستیم کاهش سرعت موجب کاهش تصادفات و نجات جان انسان‌ها شده است اضافه کرد: تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا فرهنگ سازی کنیم و استفاده از کلاه ایمنی و کمربند نقش موثری در کاهش تصادفات رانندگی دارد./س

برچسب ها: قم ، وضع ، نامناسب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.