سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگيري هواداران مرسي با نيروهاي پليس مصر در شهرهاي تنتا و منصوره

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري – تحليل "اهرام آنلاين" در جريان درگيري هاي اخير ميان طرفداران "محمد مرسي" رييس جمهور مخلوع مصر با نيروهاي پليس در شهرهاي "منصوره" و "تنتا" در شمال آن کشور ده ها نفر مجروح شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اهرام آنلاين، اين درگيري ها در ناحيه "دلتاي نيل" و استان "دقيله" مصر نيز شديد بوده و منجر به زخمي شدن ده ها تن از هواداران مرسي شده است. طبق گزارش هاي رسيده نيروهاي امنيتي مصر با استفاده از گاز اشک آور قصد متفرق کردن معترضين را داشته اند. 

روز يکشنبه صدها نفر از هواداران "محمد مرسي" رييس جمهور مخلوع مصر در مقابل ورزشگاه دانشگاه "منصوره" در آن کشور گردآمده بودند. در اين تظاهرات يکي از مقامات حزب "آزادي و عدالت" گفته بود که تا زماني که "محمد مرسي" رييس جمهور مخلوع مصر بار ديگر در مقام خود ابقا نشود تظاهرکنندگان آن دست از تظاهرات برنخواهند داشت. 

در "تنتا" مرکز استان "غربيه" مصر نيز درگيري ميان طرفداران و مخالفان مرسي روي داده است. هنوز آماري دقيقي از ميزان تلفات درگيري در آن شهر منتشر نشده اما منابع غير رسمي از مجروح شدن ده ها نفر خبر داده اند. 

برچسب ها: مصر ، درگیری ، منصوره ، تنتا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.