سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی در اسکندریه 35 زخمی برجاگذاشت/ سردادن شعارهای ضدآمریکایی در قاهره

بر اثر تیراندازی افراد ناشناس 35 تن در شهر اسکندریه مصر زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی الجزیره دقایقی پیش در خبری فوری اعلام کرد: بر اثر تیراندازی افراد ناشناس سی و پنج تن در شهر اسکندریه مصر زخمی شدند.

این در حالیست که خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین از اطراف کاخ ریاست جمهوری الاتحادیه گزارش داد: تجمع کنندگان در اطراف کاخ ریاست جمهوری الاتحادیه در قاهره علیه دخالت های آمریکا در امور داخلی مصر شعار دادند.


احمد مهران اعلام کرد: فضای حاکم بر اطراف کاخ ریاست جمهوری «الاتحادیه» با فضای حاکم در میدان التحریر تفاوتی نمی کند. شمار زیادی در این منطقه تجمع کرده اند.

وی افزود: تجمع کنندگان پرچم مصر و تصاویر سپهبد عبدالفتاح سیسی و پارچه نوشته هایی علیه دخالت های آمریکا در کشورشان حمل می کنند و از باراک اوباما می خواهند حمایت از گروه اخوان المسلمین را متوقف کند.

خبرنگار این شبکه افزود: بالگردهای ارتش در حال گشت زنی هوایی بر فراز منطقه هستند. تجمع کنندگان از ارتش مصر و تصمیم او که در کنار زدن محمد مرسی رئیس جمهور سابق، تشکر و قدر دانی می کنند.

وی با بیان اینکه تجمع کنندگان در حال آتش بازی در این منطقه هستند، گفت: چادرهایی که از روزهای پیش در اطراف کاخ ریاست جمهوری الاتحادیه نصب شده است همچنان پابرجاست و به عنوان اقدام نمادین به شمار می رود. پیوستن مردم به تجمع در اطراف این کاخ ادامه دارد. تجمع کنندگان در حمایت از مصر و ارتش شعار می دهند.

وی افزود: تجمع کنندگان گروه هایی را با عنوان کمیته های تامین امنیت تشکیل داده اند که مامور حفظ امنیت در ورودی های خیابان های منتهی به کاخ ریاست جمهوری هستند. این گروه ها با ایجاد مراکز ایست بازرسی هر فردی را که قصد عبور به طرف منطقه تجمع را دارد، بازرسی می کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.