سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

موسیقی وسیله ارتباطی موثر در جوامع پویا است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: موسیقی یکی از وسایل و ابزارهای مهم ارتباطی است که می تواند زمینه رشد و پویایی آن جامعه را فراهم کند.

ˈمهدی بهرامیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: بدون شک یک جامعه پویا و قوی جامعه ایی است که دارای فرهنگ ارزشی و قوی باشد تا به سوی پیشرفت و توسعه حرکت کند.

وی ادامه داد: گرچه جوامع به سوی تکنولوژی و پیشرفت در ابعداد مختلف در حرکت هستند، ولی به فرموده مقام معظم رهبری آنچه می تواند یک جامعه را در تمامی ابعداد به سوی توسعه هدایت نماید، فرهنگ و ترویج مبانی فرهنگی است.

این مقام مسوول با بیان اینکه فرهنگ و هنر زمینه ارتباط موثر را در بین مردم ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: یک جامعه پویا دارای انسان هایی است که معنای ارتباط را چه به صورت کلامی و چه غیر کلامی در خود نهادینه کرده اند و این ارتباط می تواند با ترویج فرهنگ حفظ و ماندگار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند افزود: موسیقی به انسان فرصت می دهد تا در قالب هنر، ارتباط موثری برقرار کند و این زمانی محقق می شود که بتوان این هنر را توسعه و زیرساخت های آن را فراهم کرد.

بهرامی بیان کرد: این نهاد در شهرستان دماوند سعی کرده است در راستای توسعه جایگاه هنر و حفظ آن با تشکیل انجمن های فرهنگی و هنری به همت خود هنرمندان گام های ارزشمندی را بردارد./س


برچسب ها: موسیقی ، جوامع ، خانواده ، فرهنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.