سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی:

ولاسکو روحیه خود باوری والیبال ایران را تکمیل کرد/ ملی پوشان فعل خواستن را صرف کردند

عضو اسبق تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان ایرانی در این 2 دیدار مقابل کوبا توانستند به خوبی بحث جنگندگی را در تیم صرف کنند.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ایران در بازی امروز مثل دیدار روز گذشته در ست چهارم ، در سرویس بسیار عالی کار کرد و تیم حریف را به مشکل انداخت، این امر در حالی بود که کوبایی ها نتوانستند با دریافت خوب توپ را به پاسور خود برسانند.

عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان یاد آور شد : والیبالیستهای تیم ایران در مقابل حملات حریف به خوبی دفاع کرد به طوری که محمد موسوی در جرگه بهترین مدافعان لیگ جهانی قرار گرفته است.

وی در خصوص دیدار تیم ملی ایران و آلمان اظهار داشت: ما تاکنون چند بازی در لیگ جهانی انجام داده ایم در دیدار اول مقابل روسیه موفق عمل نکردیم ولی رفته رفته عملکرد تیم ملی در لیگ جهانی بهتر شده است، ولی باید گفت که آلمان ها از نظر قدمت و رنکینگ جهانی نسبت به صربستان و روسیه ضعیف تر هستند اما نباید غافل شد که تا به حال توانسته اند عملکرد خوبی در لیگ جهانی داشته باشند. اما در این دیدار ما میزبان هستیم و ملی پوشان می خواهند مقابل تماشاگران ایرانی سنگ تمام بگذارند.
به طور قطع باهوش و درایت ولاسکو تیم ایران می تواند موفق به شکست حریف شود.

لژیونر اسبق والیبال ایران یاد آور شد : عملکرد والیبالی ها در چند سال اخیر به خصوص امسال روند بسیار خوب و شگفت آوری داشته است به طوری که شاهدیم در کشور والیبال سه امتیاز از کوبا گرفتند. این مسأله ما حصل زحمات چندین ساله مربیان ، مدیران ، بازیکنان ، مسئولان والیبالی و ورزشی در استان و شهرستان های مختلف است.
هم اکنون نوعی خود باوری در ورزش کشور به خصوص در والیبال بوجود آمده است و ولاسکو باعث تکمیل شدن این روحیه بود.

محمودی یاد آور شد: من فکر می کردم ملی پوشان پیش از بازی امروز از نظر جسمی دچار مشکل شوند اما درایت ولاسکو باعث شده تا ملی پوشان آماده باشند و مقابل تیم جوان کوبا سه امتیاز کامل را بگیرند.

وی گفت: اگر تیم ملی در سال های گذشته برای آمادگی خود کار اصولی و حرفه ای انجام نمی داد و از نظر روانی، تدارکاتی سطح بالا نبود به طور قطع ما امسال در لیگ جهانی دچار مشکل می شدیم اما شاهد بودیم که تیم در شرایط خوبی پا به عرصه مسابقات گذاشته و بازیها را ادامه داد.

وی تصریح کرد: ملی پوشان ایرانی توانستند به خوبی در این مسابقات فعل خواستن را صرف کنند این امر حاکی از زیر ساخت های خوی و حرفه ای است./مح
برچسب ها: ولاسکو ، آلمان ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.