سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر حسینی:

بازیکنان از ولاسکو حرف شنوی دارند/ والیبال کوبا سبک و سیاق قدیمی دارد

پاسور سابق تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان در دیدار امروز مقابل کوبا نسبت به بازی روز گذشته آماده تر و قوی تر ظاهر شدند.

امیر حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور کلی بازیکنان تیم ایران در دیدار امروز مقابل کوبا هم در سرویس و هم در دفاع آماده تر بوده و عالی کار کردند.

پاسور سابق تیم ملی والیبال یاد آور شد : ولاسکو یکی از مربیان بزرگ جهان والیبال است خوشبختانه ملی پوشان هم از وی حرف شنوی خاصی دارند، ولاسکو هم در انتخاب بازیکن و دعوت آنها دستش باز است و اختیار تام دارد به همین دلیل وی بهترین گزینه ها را به تیم ملی دعوت کرده است و توانست به خوبی والیبال رو به رشد ایران را به مقصد برساند.

وی در خصوص تیم والیبال کوبا اظهار داشت: تیم ملی والیبال کوبا در این دیدار نسبت به دوره های گذشته ضعیف تر شده است. آنها از نظر دریافتی در پائین ترین سطح خود ظاهر شدند . به طوری کلی کوبایی ها جزو تیمهای قدرتی هستند که والیبال را با همان سبک و سیاق قدیم بازی می کنند و والیبال آنها بر اساس قدرت بدنی پایه گذاری شده است.

اميرحسيني یاد آور شد: والیبال کوبا با پرش های بلند و قدرت بدنی عالی همراه است ولی از نظر تکنیک و تاکتیک در سطح بسیار پائینی قرار دارند.

عضو سابق تیم ملی والیبال در ادامه یادآور شد: تیم ملی ایران در بازی اول مقابل کوبه هم می توانست با نتیجه بهتری بازی کند اما اشتباهات فردی باعث باخت شد، اگر ما ست اول را بر حریف غلبه کرده بودیم به طور قطع بازی را سه بر صفر می بردیم. به طور کلی باید بگویم بازی در چنین شرایطی که هم از نظر بعد مسافت، زمان و آب و هوا تفاوت های زیادی میان ایران و کوبا وجود دارد ملی پوشان عالی کار کردند. به طور مثال، روز اول مسابقات اعضای تیم ملی والیبال ایران به باد توپ ها  هم اعتراض  داشتند وجود چنین شرایط حاشیه ای کار را سخت کرد.

امير حسیني در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل آلمان گفت: به مراتب این دیدار حتی از بازی مقابل روسیه، ایتالیا و صربستان سخت تر است چون آلمان ها جنگنده هستند و بازیکنان با هوش این تیم تاکتیک ها را به بهترین نحو  اجرا می کنند و تا آخرین لحظه یک بازی تلاش می کنند.

وی در خصوص عدم حضور برخی بازیکنان با تجربه در ترکیب تیم ملی علی نادی در تیم ملی خالی است، اگر بود ما نتایج بهتری کسب می کردیم چون از تجربه وی به بهترین نحو استفاده می شد ولی نبود وی به خاطر تصمیم ولاسکو بود و من فکر می کنم آرمین تشکری و عادل غلامی هم توانستند در پست دفاع وسط کارنامه خوبی داشته باشند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.