سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ با سخنرانی آیت الله علوی گرگانی؛

اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و عترت برگزار شد

مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و عترت ویژه دانش‌آموزان پسر بسیجی با سخنرانی آیت الله علوی گرگانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و عترت ویژه دانش‌آموزان پسر بسیجی در دفتر آیت الله علوی گرگانی برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سهرابی مدیر روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در سخنانی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات توجه ویژه‌ای به اهل بیت(ع) صورت گرفت اظهار کرد: یازدهمین جشنواره سراسری قرآن کریم و عترت(ع) به منظور ترویج و گسترش فرهنگ متعالی قرآن کریم و عترت(ع) و شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی دانش‌آموزان در دو گروه برادران و خواهران، در چهار بخش قرائت، حفظ، درک مفاهیم و عترت و در دو مقطع پویندگان (راهنمایی) و پیشگامان (دبیرستان) برگزار شد.

وی ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان بسیجی و تشویق و ترغیب آنان در فراگیری علوم قرآنی و انس و الفت بیشتر با قرآن کریم، تقویت و ارتقاء برنامه‌های معرفتی و معنوی در بسیج دانش آموزی و شناسایی و معرفی الگوهای برتر قرآنی دانش آموزان بسیجی را از دیگر اهداف سازمان در برگزاری این مسابقات دانست.

در پایان این مراسم از نفرات اول تا سوم هر بخش از مسابقات با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد./س

برچسب ها: قم ، اختتامیه ، مسابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.