سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریبا: مسئولان استقلال این بار پای حرفشان ایستادند

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران استقلال در مقابل مجتبی جباری این بار پای حرفشان ایستادند.

بهتاش فریبادر گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نمی دانم در این هفته چه اتفاقاتی در استقلال افتاد که در نهایت مجتبی جباری در استقلال نماند و به سپاهان رفت. به لحاظ فنی هر تیمی دلش می خواهد مجتبی را داشته باشد چون بازیکن بسیار خوبی است. البته استقلال پای حرفشان ایستادند چرا که 2 فصل قبل هم همین اتفاق افتاد اما مجتبی به تیم برگشت. شاید اگر الآن هم کسی پا در میانی می کرد،‌ این اتفاقات نمی افتاد  و جباری در استقلال می ماند.

مربی سابق استقلال در مورد حضور نیکبخت در استقلال گفت: فکر می کنم نیکبخت را به این دلیل جذب کرده اند که شاید خواستند چون آخر فوتبالش است کمکش کنند تا با شرایط خوب فوتبال را کنار بگذارد.
البته اگر نیکبخت خوب تمرین کند توانایی فنی اش خوب است. امیدورام نیکبخت بتواند از این موقعیتی که برای او فراهم کرده اند به خوبی استفاده کند.

فریبا در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا جدایی جباری به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ضربه نمی زند گفت: به جهت اینکه جباری به لحاظ فنی بار بالایی داشت هیچ شکی نیست اما شنیده ام بازیکن اکراینی که استقلال گرفته، بسیار خوب است و هم پست مجتبی است. اگر واقعاً اینطوری باشد و بتواند جای مجتبی را پر کند، تیم دچار مشکل نمی شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.