سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ آیت‌الله علوی گرگانی:

عمل به قرآن از مسیر اطاعت از ولایت می‌گذرد

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه قرآن و ولایت جدایی ناپذیر هستند،‌ تصریح کردند: اگر کسی مدعی عمل به قرآن باشد در حالی که ولایت را قبول نداشته باشد، قرآن را خوب متوجه نشده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و عترت ویژه دانش آموزان پسر بسیجی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه خادم قرآنی باید رفتار قرآنی داشته باشد، ‌اظهار کرد: بهترین مکتب عالم قرآن است در صورتی که به دستورات و فرمایشات آن عمل شود.

وی با تاکید بر اینکه عمل به دستورات قرآن نیازمند تدبیر است، تصریح کرد: جوان قرآنی به دستور خدا باید به قرآن عمل کند و واجبات خدا را انجام دهد و از محرمات دوری جوید.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه حفظ و مفاهیم قرآن خوب است اما به شرطی که دستورات آن را در وجود خود پیاده کنید، اضافه کرد: جوانان و نوجوانان شیعی باید در تمام عالم با رفتار قرآنی نمونه باشد.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه قرآن برای کسانی که به دنبال آن می‌روند هدایت دارد، تصریح کرد: هدایت قرآن خوشبختی بشر را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قرآن جامع الکتاب است‌ اضافه کرد: قرآن کتابی است که جامعیتی به تمام معنا دارد و سنت آن باید پیاده شود.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه تربیت شده‌های قرآن، اخلاق این کتاب عظیم را به درستی عمل می‌کنند،‌ تصریح کرد: پاداش عمل صحیح انسان خوبی‌هایی است که از سوی خداوند برای بنده در نظر گرفته می‌شود./س

برچسب ها: قم ، عمل ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.