سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی:

برای ملی پوشان شاد کردن مردم در اولویت است/وزارت ورزش هم مثل والیبالیستها به وظایف خود عمل کند

رئیس فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان همان طور که به رشته فوتبال توجه دارند به والیبال هم اهمیت بدهند.

محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حریفان تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات لیگ جهانی سالهای سال است که حضور در این بازیها را تجربه کرده اند کسب عنوان و نتیجه در مقابل آنها کار بسیار سخت و دشواری بود.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: طی نامه ای که برای "عباسی" وزیر ورزشی و جوانان ارائه کرده ام در آن اعلام کردیم که از آنها انتظار داریم با توجه به کار ارزشمند والیبالیستها امتیاز و پاداش ویژه ای را برای آنها در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد: کار ارزشمند تیم والیبال ایران در تاریخ ورزش کشور تاکنون سابقه نداشت شاید در رشته های انفرادی تاکنون افتخارات زیادی برای ورزش ایران کسب شده است ولی در رشته های گروهی برای اولین بار این اتفاق افتاده است پاداش و توجه بیشتر مسئولان باعث ایجاد انگیزه می شود تا آنها به کار خود با صلابت ادامه دهند. از آنها انتظار داریم تا مثل فوتبال به والیبال هم توجه کنند.

وی یادآور شد: مردم در کوچه و خیابان از من به عنوان رئیس فدراسیون سوال می کنند که چه امتیاز و پاداشی برای ملی پوشان در نظر گرفته اید؟
با توجه به این مسأله امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم مثل والیبالیست ها به وظایف خود عمل کنند.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی که به والیبالیستها تعلق می گیرد بیشتر از فوتبال است یا خیر؟ گفت: البته باید بگویم که کسب سهمیه مسابقات جام جهانی از سوی فوتبالیستها کار بسیار بزرگی است ما هم نمی خواهیم به اندازه فوتبال ولی به اندازه کار ارزشمند پاداش های در نظر گرفته شده، جبران زحمت کند، البته باید بگویم که برای ملی پوشان ایرانی شاد کردن دل مردم در اولویت است.

داورزنی در خصوص دیدارهای تیم ملی والیبال در این دوره از مسابقات لیگ جهانی اظهار داشت: سر مربی تیم کوبا که یکی از مربیان صاحب نام دنیای والیبال محسوب می شود. پیش از بازی با کشورمان گفته بود که  والیبال ایران متحول شده است و در چند سال اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته است، بعد مسافت و اختلاف ساعت زیاد روی عملکرد بازیکنان تأثیر منفی داشت چون طبق قاعده و قانون باید ملی پوشان شش الی هفت روز برای بازی خوب مقابل کوبا در این کشور مستقر می شدند که شرایط حاکم بر لیگ جهانی اجازه چنین کاری را نداد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.