نعمتی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ افزود: پست بانک ایران دارای فرهنگ سازمانی چشم انداز قوی است زیرا سرویس های مختلف پولی و بانکی را در اقصی نقاط کشور ارائه می کند و هیچ تحول و تغییری موجب توقف و یا کند شدن خدمت رسانی آن نشده است.
وی ادامه داد: کوچکترین تغییر در پست بانک موجب تغییر در طیف عظیمی از مشتریان می شود و باید توجه داشته باشیم که چگونه از امکانات موجود به ویژه منابع انسانی در راستای وفادار ساختن مشتریان این بانک استفاده نمائیم.
نعمتی اظهار داشت: پست بانک امروزه با ایجاد 10 هزار دفتر خدمات بانکی روستایی و 4 هزار دفتر خدمات بانکی شهری و مستقل و 400 شعبه در جایگاه ویژه ای قرار دارد که در توسعه آن بسیار موثر است.
وی تصریح کرد: این بانکل به عنوان بانک ایران محدود به قشر خاصی نیست بلکه همه طبقات جامعه را پوشش می دهد و تنها بانک خرده بانکدار است که در سطح کشور خدمت رسانی می کند. /جم