سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ديدار وزير عمران و مسکن اقليم کردستان عراق عنوان شد؛

تاکيد رحيمي بر روان‌سازي امور گمرکي براي جهش در همکاري‌هاي اقتصادي تهران – بغداد

معاون اول رئيس‌جمهور روان‌سازي امور گمرکي و بازرگاني ميان ايران عراق را گامي در جهت ايجاد يک جهش در همکاريهاي اقتصادي دو کشور دانست و بر لزوم حذف ديوانسالاري براي توسعه همکاري‌هاي تجاري تهران – بغداد تاکيد کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز ( يکشنبه) در ديدار «کامران احمد عبدالله» وزير عمران و مسکن اقليم کردستان عراق، ‌با اشاره به ظرفيت‌هاي فراوان دو کشور براي همکاري در امور زيربنايي، از آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي گسترش همکاري و سرمايه‌گذاري‌هاي مشترک با کشور دوست و برادر عراق خبر داد .
 
معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينکه دين و فرهنگ مشترک و روابط صميمانه سياسي ميان دو کشور زمينه را براي شکل‌گيري فصل نويني از روابط تجاري و بازرگاني ايران و عراق مهيا کرده است، تصريح کرد: مسئولين دو کشور بايد تلاش کنند از اين ظرفيت‌هاي بي نظير، حداکثر بهره‌برداري را در جهت منافع دو ملت داشته باشند.
 
"کامران احمد عبدالله" وزير عمران و مسکن اقليم کردستان عراق نيز در اين ديدار با اشاره به برخي مشکلات و موانع در امور تجاري در مرزهاي دو کشور، بر اهميت رايزني مسئولين دو کشور براي رفع اين موانع در جهت گسترش روابط و همکاريهاي اقتصادي و بازرگاني تاکيد کرد .
انتهاي پيام/
برچسب ها: رحیمی ، بغداد ، گمرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.