سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام محمدحسنی:

حفاظت از آب‌های سرزمین مقدس ایران مصداق بارز جهاد فی سبیل‌الله است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور تأثیرگذار پایگاه نیروی دریایی در جزیره خارک گفت: حضور در مرزهای آبی و حفاظت از آب‌های این سرزمین مقدس و حتی انجام امور اداری در همه قسمت‌ها از مصادیق بارز جهاد فی سبیل‌الله است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "عباس محمدحسنی" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی، صبح امروز در جمع کارکنان پایگاه دریایی خارک با استناد به روایتی از امام صادق(ع) گفت: از امام صادق(ع) سؤال شد که بهترین اعمال چیست، امام(ع) نماز اول وقت، نیکی به پدر و مادر و جهاد در راه خدا را از جمله بهترین اعمال برشمرد.

وی به تشریح فضایل جهاد در راه خدا پرداخت و خطاب به حاضران تاکید کرد: شما عزیزان بدانید که جهاد لزوماً به معنای در میدان جنگ بودن نیست، بلکه خدمات شما اعم از حضور در مرزهای آبی و حفاظت از آب‌های این سرزمین مقدس و حتی انجام امور اداری در همه قسمت‌ها از مصادیق بارز جهاد فی سبیل الله است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به اوضاع جهان و منطقه نقش سازنده ایران در جهان و منطقه را بسیار مفید دانست.

بر اساس گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی پیش از حضور در جمع کارکنان پایگاه دریایی خارک از قسمت‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.