سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

حضور هنرمند اردبیلی در 2 سالانه پوستر بولیوی

هنرمند جوان حوزه هنری استان اردبیل در یک موفقیت دیگر برای استان اردبیل در جشنواره دو سالانه پوستر بولیوی حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید مهدی موسوی هنرمند گرافیست حوزه هنری استان اردبیل با ارسال پوستر تساوی در دو سالانه 2013 پوستر بولیوی شرکت کرد.

در این جشنواره که به میزبانی کشور لهستان برگزار می‌شود پوسترهای طراحی شده در موضوعات فرهنگی، مسائل سیاسی واجتماعی، رویدادهای تجاری و تبلیغاتی، بحران اقتصاد جهانی حضور یافته‌اند.

جوایز تعیین شده برای آثار برگزیده این جشنواره بین‌المللی 3 هزار و 500 دلار به همراه مدال و دیپلم افتخار برای نفر نخست و مدال و دیپلم افتخار برای نفرات دوم وسوم می‌باشد.

آثار برگزیده که تا 11 اردیبهشت امسال به این جشنواره ارسال شده‌اند بعد از داوری تا 8 تیر ماه امسال در 30 آبان ماه سال جاری اعلام می‌شوند و همزمان نمایشگاه آثار منتخب در لهستان و بولیوی افتتاح می‌شود.

هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل برگزیده جشنواره «بام ایران» شدند.

در این جشنواره آثار شرکت‌کنندگان در بخش‌های تحقیق و پژوهش، فیلمنامه، تصویر‌برداری، تدوین، صدا، پویانمایی، فیلم تجربی، استعداد جوان، بهترین مجری طرح و تهیه‌کننده، بهترین فیلم دستانی و بهترین فیلم تولید ‌شده دفاتر انجمن سینمای جوان به رقابت پرداختند.

در پایان این جشنواره که در شهر‌کرد و با حضور هنرمندان 16 استان کشور برگزار شد اثر انیمیشنی «قارقا» از تولیدات حوزه هنری استان اردبیل ساخته زینب قربانی در بخش پویانمایی حائز لوح تقدیر، دیپلم افتخار و جایزه نقدی شد.

همچنین در این جشنواره به اثر «بازتاب» کاری از رضا جمالی ‍لوح تقدیر، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلمنامه تقدیم شد/س.

برچسب ها: اردبیل ، حوزه ، هنری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.