سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز؛

وزير ورزش با رئيس‌جمهور منتخب مردم ديدار کرد

وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان خود صبح امروز(يکشنبه) با حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران دیدار و گزارشی از بسترها و ظرفیت‌های ورزش کشور و حوزه جوانان ارائه کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمد عباسي  وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان خود صبح امروز(يکشنبه) با حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران دیدار و گزارشی از بسترها و ظرفیت‌های ورزش کشور و حوزه جوانان ارائه کرد.

عباسی بعداز این دیدار که در محل استقرار موقت رئیس‌جمهور منتخب برگزار شد، گفت که گزارشی از نقاط قوت و ضعف و ظرفیت‌های ورزش کشور و حوزه جوانان ، چگونگی شکل‌گیری وزارت ورزش و جوانان بعد از ادغام دو سازمان مهم به حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی گزارش دادیم.
 
وی دغدغه‌های ورزش کشور، ارتقای زیرساخت‌های ورزشی متناسب با نیازها، راهکارهای شتاب‌بخشیدن به استفاده از ظرفیت‌ها، ورزش بانوان، ورزش همگانی، علمی کردن ورزش، ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، مسائل فرهنگی ورزش ، برنامه جامع وزارت ورزش و جوانان، نقشه راه و مسائل راهبردی دو حوزه ورزش و جوانان را دیگر محورهای گزارش به رئیس‌جمهوری منتخب ملت ایران اعلام کرد.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.