سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

ایجاد آرامش، امنیت و خاطره خوش مسافران اولویت ستاد تسهیلات سفر است

فرماندار سمنان ایجاد آرامش، امنیت و خاطره خوش برای مسافران تابستانی اولویت ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی در این شهرستان است.

 


ˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ،حسن سعدالدینˈ در نشست ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی بر بهره گیری از همه توان موجود در شهرستان سمنان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و ایجاد جذابیت برای توقف مسافران در شهر سمنان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: این امر ضمن رفع خستگی رانندگان و مسافران زمینه بهرمندی از توان گردشگری این شهرستان و رونق اقتصادی و ایجاد نشاط اجتماعی را به همراه دارد.

وی رضایت مسافران و به ویژه زائران بارگاه ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را سیاست اصلی ستاد تسهیلات سفر شهرستان سمنان عنوان کرد.

سعدالدین ادامه برنامه ارتقاء امنیت ترافیکی در حوزه جاده های شهرستان سمنان را از مهمترین برنامه این ستاد بیان کرد و گفت: نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفته است که مهمترین ان مشکل خروجی شهر سمنان در منطقه بوستان سوکان است که با پیشنهاد شهرداری طرح ایمن سازی کمربندی با دسترسی مسافران به خدمات مسافری پارک سوکان مد نظر قرار گرفته است.

وی فعال سازی فروشگاههای صنایع دستی و معرفی سوغات شهرستان را به مسافران را عاملی مهم برای رونق گردشگری دانست و خواستار ساماندهی سرویس های بهداشتی و نمازخانه های در مسیر اصلی عبور زائران و مسافران شد.

سعدالدین بازگشایی مجتمع بین راهی نوید سمنان در منطقه گردنه اهوان سمنان – جاده سمنان به دامغان را خدمتی دیگر به مسافران برشمرد و گفت: باید دستگاه های متولی همکاری لازم را مبذول دارند/س
برچسب ها: آرامش ، مسافران ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.