سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ارزشیابی مناطق 22 گانه صورت گرفت؛

کسب رتبه دوم فنی وعمران شهرداری منطقه 10

شهرداری منطقه 10 از کسب رتبه دوم شهرداری در ارزشیابی مناطق 22 گانه در حوزه ترمیم، نگه داری و بهسازی معابر بزرگراهی شهر تهران خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هدف از اجرای این طرح را شناسایی و ترمیم چاله، لکه درزهای واقع در بزرگراه های منطقه دانست و افزود: با اجرای این طرح که یک طرح مستمر خواهد بود وضعیت بزرگراه های منطقه بهبود و طول عمر معابر بزرگراهی و شریانی منطقه افزایش خواهد یافت.
وی افزود: اجرای این طرح موجب شده است که تعداد پیام های مردمی به سامانه 137 و 1888 در منطقه 10، صفر باشد و این مسئله به منزله رضایتمندی مردمی از وضعیت ارائه خدمات عمرانی در این رابطه است.
وی اذعان داشت: در راستای افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات عمرانی و طی یک فرآیند مستمر امکان ارتقاء جایگاه مشاور عامل چهارم منطقه نیز تا رده سوم در میان مناطق 22 گانه شهر تهران فراهم آمده که بیانگر افزایش نظارت و مدیریت اجرایی پروژه ها در این منطقه است.
 وی در خصوص  عملکرد شهرداری در سال جاری خاطر نشان کرد:  تکمیل پروژه بزرگراهی یادگار امام (ره)  و آسفالت قطعه ورودی آن به منطقه با استفاده از 4 هزار و 150 تن آسفالت و دو هزار و800 متر درزگیری و همچنین بهسازی و روکش آسفالت بزرگراه شهید نواب صفوی و اجرای طرح تعریض خیابان امام خمینی را از جمله مهم ترین موارد عملکرد شهرداری در سال جاری و گذشته دانست./ز



برچسب ها: کسب ، رتبه ، دوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.