سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

دولت تفلیس قادر به ایجاد خلل در وضعیت اقتصادی ایران نیست

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه ایران پس از انقلاب به خودکفایی رسیده است، گفت: دولت تفلیس در حد و اندازه ایجاد خلل در وضعیت اقتصادی ایران نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور ضمن اشاره به اظهارات دولت گرجستان مبنی بر اینکه تفلیس به ایران اجازه دور زدن تحریم را نمی‌دهد، توضیح داد: دولت گرجستان با خوش خدمتی به اربابان غربی و آمریکایی خود قصد دارد تا یکسری امتیازات در قبال این کار از آنها بگیرد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: این‌گونه رفتارها در تاریخ روابط ایران و گرجستان کم سابقه بوده و تاثیری منفی بر روابط آتی تهران – تفلیس می‌گذارد.
حقیقت‌پور ادامه داد: گرجستان با این کار نشان داد که کشوری مستقل نیست و در تصمیم‌گیری‌های خود گوش به فرمان آمریکا است.

وی افزود: دولت تفلیس در حد و اندازه ایجاد خلل در وضعیت اقتصادی ایران نیست و جمهوری اسلامی ایران تحریم‌ها را به راحتی پشت سر خواهد گذاشت همانطور که در سی و چهار سال گذشته این کار را کرده است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: گرجستان با این اقدام نه ایران، بلکه خود را تحریم کرد و تحت سیطره غرب قرار داد چرا که ایران طی سال‌های پس از انقلاب به خودکفایی و بی‌نیازی از غرب رسیده است/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.