سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام مردمی پزشک خانواده در استان یزد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد از آغاز ثبت نام مردمی پزشک خانواده در این استان خبرداد و گفت: شهروندان یزدی از امروز می‌توانند به مطب پزشکان خانواده مراجعه و از مزایای این برنامه ملی بهرمند شوند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر سیدجلیل میرمحمدی ضمن بیان این مطلب گفت: مردم باید به مطب پزشکانی که با سازمانهای بیمه گر عقد قرار داشته‌اند و تابلو پزشک خانواده در کنار مطب آن‌ها نصب شده است مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ پزشک خانواده به منظور اجرای پزشک خانواده در کل استان یزد ثبت نام کرده‌اند، افزود: در سطح شهر یزد نیز ۱۲۰ پزشک خانواده ثبت نام کرده‌اند.

میرمحمدی ادامه داد: پزشکان خانواده موظفند بلافاصله پس از ثبت نام مردم یک ویزیت اولیه از بیماران داشته باشند و اطلاعات بیماران را در سامانه به ثبت برسانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۶۲۳۲۲۷۸ پاسخگوی سوالات مردمی و شماره تلفن ۷۲۴۸۷۸۷ پاسخگوی سوالات پزشکان است.

وی با بیان اینکه در ثبت نام سطح یک این برنامه هیچ گونه محدویتی نداریم، گفت: به محض اتمام ثبت نام در سطح یک، خدمات رسانی سطوح دو و سه آغاز می‌شود.

به گفته میرمحمدی کلیه خدمات در سطح یک برای بیماران کاملا رایگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار امیدواری کرد: از امروز به مدت ۱۰ روز ثبت نام مردمی پایان یابد و پزشکان با نشان دار کردن دفترچه‌های بیماران با مهر پزشک خانواده فعالیت خود را در این برنامه ملی آغاز کنند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.