سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيشرفت فيزيکي سالن تئاتر حرفه اي خاوران از مرز 80 درصد گذشت

پيشرفت فيزيکي مرکز تئاتر حرفه اي خاوران، با تکميل تجهيزات داخلي و احداث سازه بيروني از مرز 80 درصد گذشته و با تامين اعتبارات پيش بيني شده تا پايان تابستان بهره برداري مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اين طرح در زميني به مساحت 28 هزار متر مربع و با زيربنايي بالغ بر 16 هزار و 500 متر مربع، در محدوده شهرداري منطقه 15 و در مجاورت فرهنگسراي خاوران در دست ساخت است.
بنابراين گزارش؛ در قالب اين طرح يک کارگاه دکور و دو ساختمان در سطح اشغال هشت هزار متر مربع ساخته شده است.
اين گزارش حاکيست؛ حدود 20 هزار متر مربع از فضاي اين مرکز نيز محوطه سازي شده که بر جذابيت و زيبايي بصري اين مجموعه افزوده و فضاي اين مرکز در چند مجموعه فضاهاي روباز، سالن هاي نمايش، فضاهاي انتظار، فضاهاي پشتيباني، فعاليت هاي آموزشي و فرهنگي، تفريحي دسته بندي مي شود.
در همين خصوص، سيداحمد صفوي شهردار منطقه 15، به تشريح مشخصات سالن نمايش اصلي اين مرکز پرداخت و گفت: سالن نمايش اصلي اين مجموعه در فضايي به وسعت دو هزار و چهارصد متر مربع و با ظرفيت يک هزار نفر پيش بيني شده و در کنار آن چهار سالن نمايش تئاتر تجربي هريک به ظرفيت 150 نفر، سالن نمايش عروسکي با ظرفيت 120 نفر و نيز سالن نمايش فيلم و آمفي تئاتر با ظرفيت 150 نفر در نظر گرفته شده است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.