سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛

روزنامه "اينديپندنت" بنگلادش در مقاله اي تحت عنوان "پيش بيني تحول در عرصه سياسي ايران" با اذعان به خلق "حماسه سياسي" توسط ملت ايران به قدرتهاي غربي توصيه مي کند که تحريم هاي ضد ايراني وضع شده را لغو نمايند.
شب گذشته دولت موقت مصر گمان کرد مي تواند با انتصاب "محمد البرادعي" بعنوان نخست وزير و مأمور تشکيل کابينه جديد موج اعتراضات و درگيري ها را فروبنشاند ولي با مخالفت اخوان المسلمين و حزب سلفي نور با اين اين انتصاب، دريافت که تنش ها بدين راحتي آرام نخواهد شد.
شب گذشته یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 این کشور هنگام فرود، در سانفرانسیسکو سقوط کرد و دچار آتش سوزی شد که گفته مي شود تابدين لحظه، دو کشته و 181 زخمي برجا گذاشته است.
شبکه تلويزيوني الميادين لحظاتي پيش از وقوع چند انفجار پي در پي در يکي از مقدس ترين معابد هندي ها در اين کشور خبر داد .
نیروهای پلیس ترکیه دیروز دو تن را که در حوالی میدان تقسیم استانبول با ساتور و باتوم به معترضان حمله می کردند ، بازداشت کردند.
حسني مبارك رئيس جمهور سابق مصر از دستگاه قضايي اين كشور خواست به اتهامات رهبران اخوان المسلمين رسيدگي كند.
خبرگزاري جروزالم پست در گزارشي ويژه به بررسي تحولات روي داده چند روز اخير بين مخالفان سوري اشاره كرده است كه مي تواند باعث نابودي كامل شورشيان در خاك اين كشور از درون شود.
پاپ فرانسیس دوم با توصیه به اسقف های جوان در خصوص عدم استفاده از خودروهای گران‌قیمت، اظهار داشت: از دیدن کشیش ها و روحانیونی که خودروهای فاخر سوار می شوند، رنج می برم.
شبکه الجزیره اعلام کرد نيروهاي امنيتي مصر به دفتر این شبکه حمله کردند .
شبكه الميادين از پاكسازي كامل بخش الحجيره در منطقه السيده زينب دمشق خبر داد.
شبکه الميادين اعلام کرد جنبش ششم آوريل مصر حمايت خود را از البرادعي اعلام کرد .
مدير سابق پليس فدرال آمريکا (اف بي آي) گفت مقامات اطلاعاتي اين کشور بايد اطلاعات اينترنتي، تلفني و مالي را که جمع آوري کرده اند به منظور خنثي کردن حملات تروريستي سايبري در آينده به خوبي تحليل و بررسي کنند.
خبرگزاري فرانسه در گزارشي نوشت تحريمهاي غرب عليه سوريه واقدامات شورشيان تحت حمايت آنها طي بيش از دو سال گذشته مشكلات اقتصادي سوريه را چندين برابر وزندگي مردم اين كشور را مختل كرده است.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.