سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

روحانی با کلیدهای خود قفل بیکاری و گرانی را باز کند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه روحانی با کلیدهای خود قفل بیکاری و گرانی را باز کند،‌ گفت: آمریکا دلش خوش نشود که مبارک دیگری فردا برای حکومت مصر انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جعفر شجونی با اشاره به اینکه خدا را شکر می‌کنیم که جامعه روحانیت مبارز یک رئیس جمهور تحویل جامعه داد، اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب یک کلید داشت و این یعنی قفل‌هایی را که کلید ندارد، باز خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه قفل‌هایی از جنس بیکاری و گرانی در کشور ما وجود دارد، تصریح کرد: خدا را شکر کشور ما امنیت دارد و شرایط کشور همچون همسایگان نیست.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه کشورهایی نظیر افغانستان با حضور آمریکایی‌ها رنگ آسایش را ندیدند، اضافه کرد: آمریکا مشکل کسی را حل نمی‌کند.

شجونی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام روحانی در جامعه روحانیت مبارز بوده و حالا هم رای آورده است، تصریح کرد: از رئیس جمهور منتخب توقع داریم به وعده‌های خود وفا کند.

وی با اشاره به اینکه به حجت الاسلام روحانی کمک خواهیم کرد تا جامعه روحانیت را سربلند کند اضافه کرد: تمام هدف ما این است که به داد مردم برسیم./س

برچسب ها: قم ، قفل ، کلید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.