سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تئاتر خیابانی روز بدون نایلکس در بوستان های منطقه 18

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 18 از برگزاری تئاتر خیابانی روز بدون نایلکس در بوستان های این منطقه خبر داد.

بیگدلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: تئاتر خیابانی روز بدون نایلکس ویژه کودکان و نوجوانان هفته بدون نایلکس از 15 تا 21 تیر ماه در سطح محلات منطقه 18 برگزار می شود.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: تئاتر خیابانی روز بدون نایلکس ویژه کودکان و نوجوانان هفته بدون نایلکس از 15 تا 21 تیر ماه در بوستان های منطقه 18 از جمله بوستان جعفر، زیتون، خانه های سلامت صادقیه و بهداشت برگزار خواهد شد.
 
بیگدلی با اشاره به طرح های اداره سلامت منطقه 18 در هفته بدون نایلکس گفت: برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در کانون های مادر و کودک آموزش های چهره به چهره در میادین در خصوص اهمیت استفاده کمتر از نایلکس در خانه های سلامت از جمله محله صادقیه ولیعصر جنوبی زیتون یافت آباد شمالی امام خمینی بهداشت فردوس ولیعصر شمالی از طرح های اداره سلامت منطقه 18 است.
 
وی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: برگزاری دوره های آموزشی آشنایی شهروندان با آلودگی و مضرات محیط زیست نحوه بازیافت نایلکس اثرات وجود ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف قبل و بعد از بازیافت فرهنگ سازی استفاده ظروف و لوازم مورد نیاز قابل بازیافت در بین شهروندان از اقدامات این طرح است.
 
بیگدلی در پایان با اشاره با بازتاب و تاثیر اجرای این طرح در سال های گذشته بر شهروندان منطقه 18 افزود:با توجه به اجرای این طرح در سال های گذشته تاثیر بسیار خوبی در منطقه سنتی و قبیله ای داشته است در حال  حاضر شهروندان با کسب اطلاعات و آگاهی مناسب در خصوص مضرات زیست محیطی در موضوع های مختلف از جمله ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف به عنوان همیار محیط زیست و بهداشت یار با فرهنگسازی مناسب در این منطقه کمک بسیاری در کاهش استفاده از ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف داشته است./ل
برچسب ها: تئاتر ، خیابانی ، بوستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.