سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابطحی :عقابی، با اجازه گرفتن من بزرگ نمی شود/او را به خاطر حرفهایش نمی بخشم

سر مربی تیم فوتبال شهرداری ساوه گفت: هرگز عقابی را به خاطر صحبت هایش نمی بخشم. من هنوز قراردادی امضاء نکردم که از وی اجازه ی حضور در تیم را بگیرم.

سیدمهدی ابطحیدر گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 7 ماه پیش در ساوه سرمایه گذاری انجام دادم و به واسطه ی آشنایی مسئولان شهرداری ساوه از موقعیت این شهر با آنها مشورت کردم اما حاضرم قسم بخورم این صحبت ها کوچکترین ارتباطی به مسائل تیم فوتسال نداشت.این موضوع به زمانی بر می گردد که عقابی سر مربی بود و باشگاه قصد تغییر در کادر فنی را نداشت.
 
کاش عقابی پس از عقد قرارداد ، چهره ام را تخریب می کرد
 
وی افزود: بدون برنامه ریزی های قبلی وارد این شهر شدم اما به مرور زمان مسئولان باشگاه شهرداری پیشنهاد همکاری دادند و من هم مانند دیگر مربیان این موضوع را بررسی کردم که تاکنون هیچ قراردادی هم با این باشگاه امضاء نکردم.عقابی باید صبر می کرد ابتدا حضورم در باشگاه قطعی می شد پس از آن به تخریب من می پرداخت .از سوی دیگر هم مربی باید در حدی خود را والا و حرفه ای بداند که اجازه ی شخص دیگر در کادر فنی را به خود او بسپارد .
 
ابطحی در ادامه بیان داشت: در مصاحبه ای که داشتم و باعث این حواشی شد فقط خواسته های باشگاه را عنوان کردم حتی نام عقابی را به زبان نیاوردم.باشگاه شهرداری ساوه خواهان تشکیل یک تیم موفق بومی بود. این در حالیست که فصل گذشته 9 نفر از بازیکنان تیم غیر بومی و 7 نفر بومی بودند که در اکثر مسابقات بازیکنان غیر بومی بازی داده می شوند .طرح این مسائل عقابی را عصبانی کرد اما به خاطر صحبت هایی که انجام داد هیچ وقت او را نمی بخشم.زیرا من این شخص را به جمع مربیان لیگ برتر معرفی کردم با وجود تمام مخالفتها خواهان حضورش در کادر فنی شدم اما او قدر ندانست و به خاطر منافع خود گذشته را از یاد برد.حتی اگر به عنوان یک انسان موجه به من نگاه نمی کرد، حق نداشت این مسائل را رسانه ای کند باید مشکلاتش را با خودم حل می کرد.

با وجود عقابی ساوه با مشکل فرهنگی روبه رو نیست!
 
وی خاطر نشان کرد: عقابی باید اندکی با خود خلوت کند و بیاندیشد چرا همه از اطرافش پراکنده شدند.در گذشته ادعا می کرد تمام مسئولان شهر ساوه با او آشنایند اما حالا حتی همان آشناها هم به خاطر رفتار این شخص غریبه شدند و خواهان حضور سر مربی دیگری در شهرداری ساوه هستند.با وجود عقابی شهرداری ساوه نیاز به زیر سازی فرهنگی ندارد زیرا شخصیت و نوع صحبت وی این شهر را تحت شعاع قرار داده است.

حضور برخی در لیگ جای مربیان با شخصیت را تنگ کرده است
ابطحی در پایان خاطر نشان کرد: بابت ایجاد این مسائل تأسف می خورم. ما باید ستارگان و حتی مربیان آینده را پرورش دهیم که با این رفتار از جانب برخی افراد آینده ی سیاهی را برای فوتسال پیش بینی می کنم.با وجود افراد با شخصیت و حرفه ای مانند ناصر صالح لیگ ما باید در دست افرادی ساخته شود که هنگام عصبانیت چشمان خود را می بندند و دیگران را زیر سؤال می برند.
برچسب ها: ابطحی ، تیم ، ساوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.