سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارات سنگين تروريستها در مناطق مختلف سوریه

نیروهای ارتش سوریه با اجرای یک سلسله عملیات علیه مواضع تروریست های مسلح در مناطق مختلف سوریه خسارات سنگینی به آنها وارد کرد و شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، منابع نظامی اعلام کردند شمار زیادی از تروریست ها در مناطق الجیزه، و الغاریه غربی به هلاکت رسیدند که برخی از آنها از جمله یونس الزعبی و اسامه محمود الحمد شناسایی شده اند.

منابع افزودند نیروهای ارتش همچنین تعدادی از تروریست ها را در النعیمه، الکرک شرقی و السهوه به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه همچنین تعدادی از تروریست ها را در مناطق اطراف بیمارستان ملی و مسجد جامع عبدالعزیز ابازید به هلاکت رساند که تعدادی از آنها شناسایی شده اند.

تعدادی از تروریست ها نیز در اطراف تل الخضر و اردوگاه پناهندگان و محله الحمادین به هلاکت رسیدند که محمود سلیمان تبعه اردن، ابوقتاده تبعه لیبی، ابراهیم الخمری تبعه عربستان سعودی از آن جمله به شمار می روند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه مواضع تروریست ها را در دیر حنا، وادی شیحان و کندسیه در حومه لاذقیه هدف حمله قرار دادند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند که عبدالله المقبل معروف به ساطور از اتباع عربستان سعودی، عبدالرحمان الاشقر تبعه چچن و خالد الحمود تبعه اردن از آن جمله هستند.

ارتش سوریه همچنین تعدادی از تونل ها و خودروهای مجهز به تیربارهای سنگین و دو انبار سلاح و مهمات از جمله موشک را در حومه لاذقیه کشف و منهدم کرد.
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، کشته ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.