سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیرینی:چه می شود کرد/فتح اله زاده دوست داشتنی ست/انصاری فرد بخواهد،می آید

سعید شیرینی گفت: صحبت های فتح اله زاده ما را ناراحت نمی کند.چه می شود کرد .فتح اله زاده دوست داشتنی ست.

سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : در تیمداری همیشه این حرف ها هست . من از هر حرفی ناراحت نمی شوم و ترجیح می دهم با خونسردی کاری را که به صلاح است انجام دهم.اگر قرار باشد فکر ما و بازیکنان درگیر حرف وحاشیه باشد ، دیگر نه فرصتی برای کار داریم ونه انرژی برای حضور شگفتی آور در لیگ برتر. 
 
وی در مورد حضور انصاری فرد در فصل تازه اظهار داشت:ما از وی استقبال می کنیم . البته اگر گزینه های خارجی را ترجیح ندهد. انصاری فرد بازیکن خوبی ست ولی فعلا در گیر پیشنهادهای خارجی ست. البته هر بازیکنی حق دارد به فرصت های پیشنهادی فکر کند تا بهترین تصمیم را بگیرد .با این حال اگر خواست با ما باشد قدمش مبارک.
 
وی ادامه داد : مسئله دهنوی روشن است . برای ما جای شک و تردید وجود ندارد . وقتی بازیکن می خواهد با ما باشد قدمش سر چشم.  سپاهانی ها  بهتر است با خواسته این بازیکن کنار بیایند.
 
وی در مورد حقیقی و حضورش در تمرین امروز گفت: این بازیکن برای حفظ آمادگی اش در ورزشگاه حضور داشت. وی تا زمان تمدید قراردادش می تواند  کنار ما باشد. تصمیم گیرنده اصلی اوست . خواست بماند ، قراردادش را تمدید می کند . البته در مورد مسائل وی اطلاع دیگری ندارم.
 
وی در ادامه پیرامون یارگیری در تیم  افزود: ما در پست های مورد نیاز یارگیری می کنیم . قصد نداریم تیم را شلوغ کنیم . ترافیک ایجاد می شود  و تبعات دارد. تا پایان فصل نقل و انتقالات هنوز زمان داریم.
برچسب ها: سعید ، شیرینی ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.