سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همگام با مسابقات جهانی تکواندو – مکزیک؛

مردانی برای طلسم شکنی به مکزیک می رود

تکواندوکار وزن هشتم تیم ملی که برای نخستین بار راهی پیکارهای جهانی می شود، می خواهد طلسم شکنی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: سجاد مردانی تکواندوکار وزن هشتم تیم ملی برای نخستین بار همچون هم تیمی هایش در رقابت های جهانی 2013 مکزیک شرکت خواهد کرد.
وی که پیش از این در تیم های ملی تکواندو نوجوانان و امید عضویت داشته، مدت 2 سال است که عضو تیم ملی بزرگسالان است.



مدال طلای تورنمنت 2011 ویتنام همراه با تیم قوامین ناجا، نقره المپیک 2011 ارتش ها (سیزم) در برزیل، طلای ارتش های جهان در سال 2012 در ویتنام، برنز مسابقات قهرمانی 2012 آسیا در ویتنام، طلای تورنمنت های 2012 هلند و 2013 اسپانیا و نقره تورنمنت تونس از مهمترین افتخارات مردانی در این مدت محسوب می شود.



سجاد مردانی بازیکن سنگین وزن تیم ملی تکواندو به خبرنگار ما گفت: از سال 2002 تاکنون در وزن هشتم مدال طلای جهان نداشتیم  و من به دنبال طلسم شکنی جهانی در این وزن هستم. کره جنوبی، گابن، کوبا، ایتالیا، آلمان، چین و روسیه از رنکینگ داران وزن هشتم بوده و مهمترین رقیبانم هستند.



وی افزود: با بازی حریفانم آشنا هستم زیرا با اکثر آنها مسابقه داده ام و یا فیلم بازی آنها را دیده ام. با حریفان شناخته شده مشکلی ندارم و این بازیکنان گمنام هستند که همیشه دردسرساز هستند.



مردانی در مورد حساسیت رقابت های جهانی تکواندو تصریح کرد: مسابقات جهانی همیشه نام بزرگی است اما احساس می کنم زمان آن فرا رسیده است که این بزرگی را درک کرده و بتوانم به راحتی در این میدان حساس مبارزه کنم.



وی با بیان اینکه در سال 2009 نیز از سوی رضا مهماندوست سرمربی وقت تیم ملی برای اردوی تیم ملی جهانی دعوت شده بود، یادآور شد: در آن دوره هم در اردوهای تیم ملی بودم اما آسیب دیدگی مانع حضورم در ترکیب اصلی تیم ملی شده و اتفاقا حسین تاجیک در وزن هشتم تیم ملی راهی رقابت های جهانی دانمارک شد. در هر صورت تمام تلاشم این است که بهترین مدال جهانی در این دوره را کسب کنم.



تکواندوکار تیم ملی با اشاره به تشکیل 6 ماهه اردوهای تیم ملی خاطر نشان کرد: مراحل مختلفی را در اردوهای تیم ملی گذرانده ایم و تمرینات پرفشاری داشتیم و در حال حاضر در آمادگی کامل هستیم و امیدوارم بتوانیم عملکرد قابل قبولی را رد این پیکارها داشته باشیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.