سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتقمی:

رویانیان به دنبال جلب رضایت روبین کازان است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه روبین کازان نسبت به انتقال علیرضا حقیقی به باشگاه پرسپولیس مخالفت کردند اما همچنان رویانیان به دنبال جلب رضایت این باشگاه است.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر باشگاه روبین کازان موافقتش را برای حضور یک ساله علیرضا حقیقی اعلام کند ما هم این دروازه بان را به لیستمان اضافه می کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: علیرضا حقیقی برای حفظ آمادگی اش در تمرینات تیم حاضر می شود . این دروازه بان در تمرینات خوب حاضر شده است بنابر این مسئولان ترغیب شدند یک بار دیگر با مسئولان روبین کازان صحبت کنند.

وی درباره وضعیت انصاری فرد گفت: انصاری فرد هنوز تمایلش را برای تمدید قرارداد اعلام نکرده است تا ما اقدامات لازم را در این باره انجام دهیم.

منتقمی درباره قاسم دهنوی گفت: این بازیکن در تمرینات تیم حاضر شده است . به هر حال 2 باشگاه پرسپولیس و سپاهان با تفاهم، مشکل دهنوی را برطرف می کنند. ما همچنین منتظر تصمیم نهایی کمیته انضباطی هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس قانون سازمان لیگ برتر تیمها می توانند 38 بازیکن در گروه های سنی زیر 21 سال، زیر 23 سال و بزرگسالان جذب کنند.

ما هم بر اساس این قانون 21 بازیکن بزرگسال 6 بازیکن زیر 23 سال و 5 بازیکن زیر 19 سال جذب کردیم./مح



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.