سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبد‌خدایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ضرورت فعاليت مناسب شوراها به منظور حل مشکلات شهري

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت: تمام مجموعه‌های سیاسی زنجیره به هم پیوسته‌ای هستند که باید با همکاری یکدیگر مشکلات کشور را اصلاح کنند و از این جهت است که حل مسائل اجتماعی شهر، مشکلات سیاسی را نیز حل خواهد کرد.

"محمدمهدی عبدخدایی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن بررسي عملکرد شوراها و تبيين اولويت‌هاي جديد در اين‌باره اظهار داشت: اصول کار شهرداری و شورای شهر فعالیت‌های مدنی است.
 
عبد‌خدایی با اشاره به اولویت‌های پیش‌روی شورای شهر افزود: رفاه اجتماعی، حل مسئله ترافیک و خدمت‌رسانی به طبقات آسیب‌پذیر جامعه مهمترین مسائل پیش‌روی شورا‍‌هاست که تعیین قانون و تکلیف برای شهردار نيز در این حوزه جای می‌گیرد.

وی نگاه اعضای شورای شهر به شهردار آینده را با اهمیت دانست و افزود: عملکرد شوراها باید قوی باشد تا شهرداري انتخاب شود که  قابليت حل مشکلات شهري و اجرای آن را داشته باشد.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با بیان اینکه شهرداری در تهران مقامی در حد وزارت و یا بالاتر را دارد، تصریح کرد: شهردار عملا مسئولیت اجرایی حل معضلات شهری را دارد و کسی که از این جهت توانا باشد، بر دیگر گزینه‌ها رجحان دارد.

وی ضمن توصیه‌ای به اعضای شورای شهر تأکید کرد: شوراها باید فعال برخورد کنند تا با حل مجموعه مشکلات اجتماعی، راه سیاسی ایجاد کرده و در نهایت معضلات سیاسی نیز برطرف شود.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام در پایان خاطرنشان کرد: تمام مجموعه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، همچنين تمام قوا، زنجیره به هم پیوسته‌ای هستند که باید با همکاری یکدیگر مشکلات کشور را اصلاح کنند و از این جهت است که حل مسائل اجتماعی شهر، مشکلات سیاسی را نیز حل خواهد کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شورا ، سیاسی ، معضل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.