سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام بسکتبال ویلیام جونز؛

پیروزی تیم ملی بسکتبال مقابل اردن/ شکست لبنان مقابل تایوان ب!

تیم ملی بسکتبال بزرگسالان در اولین دیدار جام ویلیام جونز موفق به پیروزی 64 بر 57 مقابل اردن شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در اولین روز جام بسکتبال ویلیام جونز تیم ملی کشورمان مقابل اردنی قرار گرفت که دو سال پیش باعث از دست رفتن سهمیه المپیک و صعود نکردن ایران به جمع چهار تیم برتر جام ملتهای آسیا شده بود. 

با توجه به همراه بردن 15 بازیکن، در این دیدار امیر صدیقی، سعید داورپناه و محمد حسن زاده در ترکیب 12 نفری ایران قرار نگرفتند.

بازیکنان ایران در کوارتر اول این بازی با نتیجه 17 بر 11 و در کوارتر دوم 18 بر 14 برنده شده و به این ترتیب با نتیجه 35 بر 25 در پایان نیمه اول برنده به رختکن رفتند. حامد حدادی بهترین بازیکن ایران و جیمی باکستر بهترین بازیکن اردن در نیمه اول بودند.

افت در کوارتر سوم

تیم اردن در کوارتر سوم بازی 24 بر 15 برنده شد و به یک امتیازی ایران رسید اما بازیکنان ایران در 10 دقیقه پایانی هم 14 بر 8 برنده شدند تا در نهایت پیروزی 64 بر 57 برای ایران رقم بخورد.

جیمی باکستر با 23 امتیاز و 5 ریباند بهترین بازیکن این دیدار بود. حامد حدادی با 15 امتیاز و 9 ریباند و مهدی کامرانی با 15 امتیاز، 5 ریباند و 3 توپربایی بهترینهای ایران بودند.

صمد نیکخواه در این دیدار 9 امتیاز و 3 ریباند؛ حامد آفاق 5 امتیاز و 3 ریباند؛ اوشین ساهاکیان 5 امتیاز و 5 ریباند و محمد جمشیدی 6 امتیاز داشتند.

داوری، داودی و ویسی هر کدام دو امتیاز و ارغوان یک امتیاز داشتند و اصغر کاردوست تنها بازیکن ایران بود که با کمتر از 5 دقیقه بازی هیچ امتیازی در این دیدار به دست نیاورد.
 
شروع بد لبنان

در اولین بازی جام ، تیم لبنان با تایوان ب روبرو شد و در حالی که فادی الخطیب نیز در ترکیب این تیم حضور داشت با نتیجه 70 بر 66 شکست خورد. لورن وودز بازیکن تبعه لبنان هنوز به مسابقات نرسیده اما خطیب در 25 دقیقه بازی، 20 امتیاز و هفت ریباند داشت. لبنانی ها در این دیدار ترن اور (توپهای از دسته رفته ) زیادی داشتند.

تیم کره جنوبی هم پیش از دیدار ایران و اردن موفق به شکست 80 بر 63 مصر شد. /مح

برچسب ها: بسکتبال ، بزرگسالان ، جونز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.