سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت تعامل ميان مجلس و شوراي شهر در راستاي حل مشکلات/ تبيين برنامه‌هاي منسجم در شوراي شهر جديد

عضو چهارمين دوره شورای شهر تهران گفت: مجلس و شوراي شهر در راستاي حل مشکلات و بهبود وضعيت بايد تعامل سازنده‌اي با يکديگر داشته باشند.

"مجتبی شاکری" عضو چهارمين دوره شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تبيين ضرورت‌ها و اولويت‌هاي شوراي شهر چهارم  گفت: اعتقاد دارم که کارهای خوبی در حوزه شهر تهران از سوی شوراهای شهر صورت گرفته است که این روند به طور حتم باید در دوره جديد شورا نیز ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی اجازه حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت را بدهد، افزود: امید است دولت یازدهم و شورای شهر تهران با یک تعامل سازنده در راستای بهبود وضعیت پایتخت وارد عمل شوند.

شاکری تصریح کرد: نکته‌ای که باید اعضای شورای شهر تهران آن را در دستور کار قرار دهند این است که با مجلس تعامل خوبی داشته باشند زیرا مطالبات مردم تهران در صورتي عملي خواهد شد که مصوبات خوبی در مجلس تدوین شود.

عضو چهارمين دوره شوراي شهر تهران تصریح کرد: باید در راستای تبدیل شهر تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام برنامه‌های منسجمی صورت گیرد تا ما بتوانیم این شهر را با یک مدیریت منسجم در جهان مطرح کنیم.

انتهای پيام/

برچسب ها: انتخابات ، شوراها ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.