سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اتمام مراحل نصب دستگاه هاي X-Ray در 2 گمرك بوشهر و ميرجاوه ؛

بهره برداري از دستگاه ايكس ري كاميوني در گمركات بوشهر و ميرجاوه به زودي آغاز مي شود

با اتمام مراحل نصب و راه اندازي دستگاه هاي ايكس ري كاميوني در گمركات بوشهر و ميرجاوه، بهره برداري از اين دستگاه ها به زودي آغاز مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي گمرك جمهوري اسلامي ايران ، استفاده از دستگاه هاي ايكس ري كاميوني كه تاكنون در تعدادي از گمركات مهم مرزي كشور نصب و راه اندازي شده، موجب افزايش سرعت و سهولت در كنترل ورود و خروج كاميون هاي حامل محمولات تجاري و ترانزيتي شده است.

براساس اين گزارش هم اكنون دوره هاي آموزشي مربوط به استفاده از دستگاه ها در گمركات بوشهر و ميرجاوه در حال برگزاري است و انتظار مي رود با شروع به كار اين دستگاه ها، تشريفات و عمليات تبادل كالا و تجارت فيمابين ايران وكشورهاي منطقه با سرعت بيشتري انجام شود.

اين گزارش حاكي است بهره برداري از مدل هاي مختلف ايكس ري از جمله ايكس ري كاميوني و ساير وسايل پرتونگاري كه با همكاري اداره كل توسعه و تجهيز گمرك ايران و در چارچوب هاي برنامه تجهيز و توسعه گمرك به فناوري هاي نوين الكترونيكي صورت مي گيرد، منجر به ارتقاي نقش گمرك در روان سازي تشريفات گمركي و توسعه و تسهيل تجارت در سالهاي اخير شده است.

گزارش روابط عمومي گمرك ايران مي افزايد: در حال حاضر گمركات بندرعباس (2 دستگاه)، دوغارون، باشماق، سرخس، مهران، آستارا و بازرگان به ايكس ري كاميوني مجهز هستند و با بهره برداري از اين دستگاه ها در گمركات بوشهر و ميرجاوه، تعداد دستگاه هاي ايكس ري كاميوني نصب شده در گمركات به 10 دستگاه خواهد رسيد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.