سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

38 میلیون رکورد در سامانه پزشک خانواده ثبت شد

معاون توسعه شبکه ملی اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات از ثبت 38 میلیون رکورد در سامانه پزشک خانواده در کشور خبر داد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان علی اصغر انصاری در نشست تدوین سند جامع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان، افزود: استفاده از شبکه ملی اطلاعات در طرح های ملی دستگاه های اجرایی مختلف کشور تامین کننده امنیت و سرعت لازم در اجرای برنامه ها است.

وی افزایش بهره وری، کاهش هزینه، کسب درآمدهای پیش بینی شده را از فواید استفاده از شبکه ملی اطلاعات در کشور عنوان و تصریح کرد: از 27 هزار نقطه شهری در کشور تاکنون هفت هزار نقطه به هم متصل شده اند.

وی ادامه داد: 14 هزار نقطه روستایی کشور که دارای خانه بهداشت هستند نیز باید از طریق شبکه ملی اطلاعات به هم متصل شوند که نیازمند ایجاد زمینه لازم از سوی شرکت تامین زیرساخت است.

وی اتصال 700 نقطه مالیاتی در کشور را از نمونه های موفق اتصال بخش های اجرایی اقتصادی کشور دانست و گفت: برای اتصال دستگاه های اجرایی و حکومتی، هماهنگی مبانی فناوری و اداری در کنار هم باید مورد توجه قرار گیرد.

انصاری به نیازمندی های تدوین سند جامع توسعه فناوری اطلاعات در استانها اشاره کرد و یاد آور شد: تشکیل شورای راهبردی، مطالعه دقیق ظرفیتها در بخشهای مختلف، لحاظ کردن اسناد بالادستی، استخراج تکالیف و برنامه های ملی استانها و تعیین چشم انداز توسعه استانها از این اولویتها هستند.

وی ادامه داد: تعین ماموریتهای بخش های مختلف، تدوین اهداف، راهکارها مسوولیتها و تشکیل کمیته های تخصصی بر اساس راهبردها به عنوان اصلی ترین نیازها در استانها در زمان تدوین سند جامع توسعه فناوری اطلاعات مورد توجه باشد.

معاون توسعه شبکه ملی اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایجاد ارتباط بین دستگاهی در نهادهای اجرایی و حکومتی، دسترسی آسان، سرعت بخشی در اجرای طرح های ملی، تامین امنیت لازم برای اطلاعات و ... را از ویژگیهای مهم شبکه ملی اطلاعات در کشور عنوان کرد/س .
برچسب ها: رکورد ، سامانه ، اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.