سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ساعت 25 نیمه تیر، چه گذشت؟

فریدون خشنود: انتشار آلبوم متفاوت محمد حشمتی پس از ماه رمضان/ غنی ترین موسیقی دنیا موسیقی ایران زمین است

آلبوم جدید و متفاوت "محمد حشمتی" به آهنگسازی و تهیه کنندگی" فریدون خشنود"، پس از ماه مبارک رمضان منتشر مي شود.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، برنامه "ساعت 25 بامداد" گذشته میزبان فریدون خشنود و محمد حشمتی شد.

فریدون خشنود در این برنامه گفت: در زمینه آهنگسازی برای آلبوم  جدید محمد حشمتی اثری متفاوت را برای وی آماده کرده ام که پس از ماه مبارک رمضان منتشر می شود.

وی اظهار داشت: "محمد حشمتی" را برای انجام فعالیت های هنری انتخاب کردم زیرا صدایی متفاوت دارد و این صدا به طور کامل متعلق به خودش است.

خشنود افزود: متاسفانه بسیاری از صداهایی که از امروز می شنویم به وسیله دستگاه ایجاد شده و از سویی دیگر، بسیاری از خوانندگان از سبک عده ای از خواننده های دیگر تقلید می کنند که امیدواریم این معضل با رسیدگی مسئولان برطرف شود.

وي اظهار داشت: غنی ترین موسیقی دنیا موسیقی ایران زمین است.

"محمد حشمتی" در این برنامه تصریح کرد: برای خواندن تیتراژ باید سفارش دهنده ای وجود داشته باشد تا در صورت بررسی خواننده روی یک موسیقی به عنوان تیتراژ یک اثر بخواند.

حشمتی افزود: با نهایت تاسف امروز اینترنت بلای جان موسیقی و آلبوم های موسیقی شده و اگر آلبوم جدیدم با این شرایط نفروشد توکلم  به خدا خواهد بود.

پخش تیتراژهای "سه پنج دو" با صدای علي لهراسبي و" سالهای مشروطه" با صدای "سالار عقیلی" از دیگر بخش های این بر نامه بود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.